خانه سینما و تلویزیون اخبار اولین پوستر و آنونس «لاوراتوار»

اولین پوستر و آنونس «لاوراتوار»

0

اولین پوستر و آنونس «لاوراتوار»

اولین پوستر و آنونس فیلم مستند «لاوراتوار» به کارگردانی علی همراز و تهیه‌کنندگی محمد کارت آماده شد.

احسان رضازاده طراحی این پوستر و لوگوی فیلم را برعهده دارد که به زودی پوستر دیگری نیز برای این فیلم طراحی و منتشر خواهد شد.

همچنین برای اولین در آنونس فیلم  از پلان‌های فیلم استفاده نشده و تصاویر تنها برای این آنونس به تازگی فیلمبرداری شده است. به زودی آنونسی با تصاویر فیلم نیز طراحی و منتشر خواهد شد.

این مستند هایبرید و استودیویی با نگاهی روانشناسانه و خودبیان‌گر به موضوع رابطه، عشق و زندگی زناشویی می‌پردازد و با ترکیب امر واقعی و پرفورمنس‌آرت، سعی  در به چالش کشیدن فرم و اجرا در سینمای مستند دارد .

این مستند پرفورماتیو با به کارگیری متفاوت فیلمهای آرشیوی و مصاحبه و با اجرای آبان عسکری و محمد کارت در تابستان ٩٦ تولید شد.

از عوامل اصلی “لاوراتوار” می‌توان به مدیرفیلمبرداری: محمد حدادی، فیلمبردار  : جواد رزاقی‌زاده / تدوین : علی همراز ، محسن محمدی / صداگذار: آرش قاسمی/ آهنگساز: آنکیدو دارش/ کالریست: حمیدرضافطوره‌چیان و سیندخت رحیمیان/ طراح صحنه و لباس : علی همراز / دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز : بهراد عباسی / طراح گریم : پدرام زرگر/ نویسنده گفتار متن : علی همراز ، آبان عسکری / گروه دراماتورژی : سارا فرهپور ، فهیمه شرفی ،  آرمان آریانسب ، بهراد عباسی ، علی همراز / طراح گرافیک : احسان رضا زاده / مدیرصحنه : مهرداد خانی / مدیرتولید و تدارکات : مهدی محمد گنجی ، اشاره کرد.

نمایش این فیلم در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت از ۱۹ تا ۲۶ آذرماه درپردیس سینمای چارسو خواهد بود.

تانی کال

ایسنا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *