بازی های رایگان ماه دسامبر یوبی سافت

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) بازی‌های رایگان ماه دسامبر پلتفرم کامپیوتر را اعلام کرد. علاقه‌مندان به بازی‌های رایگان این کمپانی می‌توانند از تاریخ ۲۰ آذر ماه (۱۱ دسامبر) بازی World in Conflict را به صورت رایگان تجربه کنند که توسط استودیو یوبیسافت مسیو (Ubisoft Massive، سازنده بازی The Division) ساخته شده است.

قطعا هواداران بازی‌های استراتژی نام این بازی را به خوبی می‌شناسند و آن را تجربه کرده‌اند. بازی World in Conflict در سال ۲۰۰۷ میلادی عرضه شد و داستان آن روایت به تسخیر درآمدن آمریکا توسط اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۸۰ میلادی بود. در کنار بازی ذکر شده، اگر جزو هواداران مجموعه Assassin’s Creed هستید و دل‌تان برای نسخه‌های نسل هفتمی آن تنگ شده است، تاریخ ۲۱ آذر ماه (۱۲ دسامبر) بهترین زمان برای شما خواهد بود زیرا بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag را به صورت رایگان می‌توانید تجربه کنید.

بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و شما در نقش ادوارد کنوی، پا به دنیای دزدان دریایی می‌گذارید. برای اضافه کردن بازی‌های مورد نظر به لیست بازی‌های خود تنها کافی است وارد حساب یوپلی خود شده و بازی‌های ذکر شده را به صورت رایگان خریداری کنید. لازم به ذکر است که دو بازی ذکر شده تا تاریخ هفت دی ماه (۲۸ دسامبر) رایگان خواهند بود.

تانی کال

برگرفته از GameSpot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *