پک جدید بازی The Sims 4 خون آشام‌ها را به این بازی اضافه خواهد کرد. این پک در تاریخ ۵ بهمن منتشر خواهد شد ولی هنوز اطلاعاتی از قیمتش در دست نیست.

در جدید‌ترین اخبار بازی مشخص شده که پک جدید بازی The Sims 4 که قرار است در ۵ بهمن منتشر شود شامل خواسته‌ها، نیاز‌ها، انگیزه‌ها و قدرت‌های خون آشام‌ها می‌شود و علاوه بر این‌ها گزینه چشم‌های درخشان را نیز هنگام ساختن شخصیت‌ها به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین یک دنیای جدید نیز به نام Forgotten Hollow به بازی اضافه خواهد کرد که از ویژگی‌های این دنیا می‌توان به طولانی‌تر بودن شب‌ها و فضا و اتمسفر ترسناک آن اشاره کرد. علاوه بر این‌ها امکانات دیگری مثل دکور خون آشام‌ها اضافه شده است که باعث می‌شود خون آشام‌ها تمایل بیشتری برای دیدن خانه شما داشته باشند.

the sims 4 vampires

پک‌های بازی (Game Packs) که برای سیمز 4 ارایه می‌شوند نسبت به بسته‌‌های الحاقی (Expansion Packs)این بازی از محتویات کمتری برخوردار هستند. پک قبلی که با اسم Dine Out منتشر شد ۲۰ دلار قیمت داشت و به گیمر‌ها این اجازه را می‌داد تا به رستوران‌ها بروند و یا حتی برای خود رستورانی تاسیس کنند. جدید‌ترین بسته الحاقی این بازی هم با نام City Living در ۱۱ آبان منتشر شد و ۴۰ دلار قیمت داشت .

Zoomg

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *