داستان تازه سینمای مارول بعد از Avengers 4

جیمز گـان کارگردان دو فیلم نگهبانان کهکشان فاش کرد کـه فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) قرار است یک روایت کاملا جدید باشد. در حالی که تمام طرفداران مارول بی صبرانه منتظر هستند ببینند فاز سوم دنیای سینمایی مارول قبل از اتمام چه چیزی برای فرانچایز به ارمغان می آورد، بعضی ها چند قدم جلوتر هستند، که البته کاملا قابل انتظار است چون مارول تا امروز همواره سعی کرده با برنامه جلو برود و باید به آینده این سری فیلم های مشهور فکر کنند. حال، گان در تازه ترین اظهارات خودش مورد دیگری را هم اضافه کرده تا کسانی کـه در حال حدس زدن آینده این فرانچایز کمیک بوکی هستند آن را در نظر داشته بگیرند.دنیایی که در سال ۲۰۰۸ خلق شد خیلی زود به پایان فاز سوم خودش می رسد و بسیاری از طرفداران می خواهند بدانند کـه در ادامه و قبل به پایان رسیدن چه اتفاق هایی رخ می دهد. لازم است بدانید که Avengers 4 علاوه بر اینکه به فاز سوم پایان می دهد، حکم یک نتیجه را برای تمام اتفاق هایی که تاکنون در دنیای سینمایی مارول رخ داده دارد، بنابراین فیلم مهمی محسوب میشود. ما خبر داریم که دو Avengers بعدی (جنگ ابدیت و قسمت چهارم هنوز بدون عنوان) قرار است مرگ را برای تعدادی از شخصیت های مشهور به ارمغان آورد – قدیمی ها می روند تا فضا برای چهره های تازه باز شود. اما اتفاق هایی که بعد از Avengers 4 می افتد هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و خیلی هم بعید است که قبل از شروع اکران این فیلم مارول آن را فاش کنـد.

خود مارول استودیوز در مورد آینده فرانچایز و فاز چهارم صحبتی نمی کند – کاملا قابل انتظار است – اما جیمز گان بتازگی اطلاعات تازه ای را به اشتراک گذاشته که به طرفداران کمک می کند تا دریابند باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشند. او بتازگی در صفحه رسمی توییتر خودش به یکی از طرفداران که از او پرسید “آیا درست است که دنیای سینمایی مارول بعد از فاز ۳/۴ به پایان می رسد؟” پاسخی جالب داد. کارگردان Guardians of the Galaxyگفت که: “این پایان یک داستان طولانی و آغاز یکی دیگر است …“. بنابراین فاز سوم به اتفاق هایی که تاکنون رخ داده یک نتیجه و پـایان مطلوب می دهد تا فاز چهارم با داستانی کاملا تازه کار خودش را آغاز کند. حال باید بدانید قسمت سوم Guardians فیلمی است که به آغاز داستان جدید کمک خواهـد کرد.

داستان تازه سینمای مارول بعد از Avengers 4

پوستر رسمی Avengers 3

این اولین باری نیست که این کارگردان مشهور درباره فرانچایز مارولی خودش که اتفاقا قرار است نقش مهمی را در آینده دنیای سینمایی مارول ایفا کند صحبت می کند. اگر به یاد داشته باشید در ماه آگوست بود که او اعلام کرد سومین قسمت از Guardians of the Galaxy قرار است داستانی را آغاز کند که فیلم های ۱۰-۲۰ سال بعدی مارول به آن ادامه می دهند و در بستر همان هستند. حال با توجه به این حرف ها و اظهارات تازه، اینطور به نظر می رسد که فیلم های کمیک بوکی آینده قرار است کاوشی در چیزی که خارج از اینجاست داشته باشند، در حالی که ماجراهای روی زمین در درجه دوم قرار می گیرد. با نگاهی به فیلم های بعدی فاز سوم می توانیم بگوییم چندان هم بعید نیست.

ولی مساله اصلی اینجاست که تا موفق به تماشای Avengers 4 نشویم نمی توانیم در مورد آینده MCU صحبت کنیم. مارول در حال حاضر باید نگران حوادثی که تا قبل از به پایان رسیدن فاز ۳ رخ می دهد باشد چون هنوز راه درازی و فیلم های زیادی باقی ماند اند که می توانند آینده را تغییر دهند. فیلم بعدی Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) نام دارد و اکران آن از ۳ نوامبر مصادف با جمعه ۱۲ آبان آغاز می شود، بعد نوبت به Black Panther (پلنگ سیاه) می رسد که از ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ مصادف با ۲۷ بهمن پا به گیشه خواهد گذاشت. سال ۹۷ را با Avengers: Infinity War (جنگ ابدیت) آغاز می کنیم که از ۴ می ۲۰۱۸ مصادف با ۱۴ اردیبهشت کار خودش را آغاز می کند. سپس Ant-Man & The Wasp (ﻣﺮﺩ ﻣﻮﺭﭼﻪﺍﯼ و زنبورک) از ۶ جولای ۲۰۱۸ مصادف با ۱۵ تیر پا به گیشه می گذارد، در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۷ اسفند Captain Marvel (کاپیتان مارول) از راه می رسد تا نهایتا Avengers 4 در ۳ می ۲۰۱۹ مصادف با ۱۳ اردیبهشت ۹۸ به فاز سوم MCU پایان دهد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *