اگر لباس‌های چسبان مناسب شما نیستند، این‌ها چند انتخاب مناسب برای شماست. برای برخی افراد، لباس‌های تنگ برای دویدن می‌تواند آزار دهنده باشد. چه چیزی باید زیر آن پوشید؟ چرا این‌قدر تنگ؟ اگر شما هم جزء این افراد هستید، شاید یکی از این ۵ شلوار دو را ترجیح دهید. پاچه‌های گشاد امکان انجام دامنه‌ی کامل حرکت را فراهم می‌کنند و فوق ‌العاده راحت هستند. برخی از آن‌ها مثل Houdini و Essentials در قسمت باسن تنگ‌تر و در قسمت قوزک‌ها گشادتر هستند، درحالی ‌که سه شلوار دیگر در قسمت قوزک‌ ها تنگ ‌تر و در ناحیه‌ی باسن گشادتر هستند. برخی از آن‌ها نازک و سبک هستند، در حالی ‌که مابقی دولایه و گرم هستند، یا در برابر آب ‌وهوا حفاظت کننده هستند.

The North Face Torpedo Stretch Capri (60 دلار)

Capri های گشاد که پوشاک عمده‌ی کوهنوردان اروپایی است، برای دویدن نیز فوق‌العاده است. Torpedo Stretch Capri حسی شبیه به یک عرق ‌گیر گرم و راحت دارد، اما مثل یک لباس چسبان عمل می‌کند.

نقاط قوت: Capri به خاطر گشاد بودن، منافذ توری، کمربند پهن و پارچه‌ی پلی‌استری نازک اما محکم، سبک ‌وزن، نازک و نوازشگر است. فضای زیادی برای مانور دادن بر روی اندازه‌ی آن، به خاطر بند دور کمر و پاچه وجود دارد، اگرچه carpi نسبت به سایر برندها کوچک‌تر است.

نقاط ضعف: یک جیب تکی، یک جیب زیپ ‌دار در پشت، به ‌اندازه‌ی کافی برای نگه ‌داشتن چیزی بیشتر از چند ژل، بزرگ نیست. همچنین، carpis گشاد می‌تواند به ‌نوعی برای بار اول ناخوشایند باشد.

lululemon Track To Reality Pant III (118 دلار)

مطلب مرتبط:  با قهرمان جدید پلار آشنا شوید: M400

این شلوارها گران‌ترین دسته هستند، اما نیازی به بیرون آوردن آن‌ها نیست و ظاهری جذاب دارند. Track To Reality Pant که با دولایه ساخته شده است، گرم‌تر از سایر شلوارهای مورد بررسی در این مقاله است، که آن را سنگین‌تر و برای روزهای سردتر مناسب می‌سازد.

نقاط قوت: این شلوارها می‌توانند هر کاری انجام دهند. با داشتن دو جیب بزرگ زیپ‌دار فضای ذخیره‌ای زیادی دارند، یک کمربند پهن و قابل تنظیم و یک ویژگی زیبایی‌شناختی که به ‌سادگی از دو، به زندگی روزانه منتقل می‌شود. علاوه بر این، با داشتن پارچه‌ی کشی، این شلوار می‌تواند هرگونه ورزش جانبی، از یوگا گرفته تا صخره ‌نوردی و دوچرخه ‌سواری را راه بیندازد.

نقاط ضعف: ویژگی‌های شخصی تعیین می‌کنند که این یک صفت خوب است یا بد، اما کمر کمی بالاتر از حد معمول خود است. با توجه به اینکه سایزبندی lululemon با سایر برندها تفاوت دارد، و این شلوار کمی کوچک‌تر از سایرین است.

Brooks Run-Thru Pant (95 دلار)

Run-Thru Pant، شلوار توری Brooks، یک عرق‌گیر با تغییر عملکرد است. یک لایه‌ی داخلی ابریشمی اما سبک و لایه‌ی خارجی توری قابل ‌نفوذ برای حداکثر راحتی دارد. یک آزمایش‌کننده شلوار را به‌ عنوان پیژامه برای خواب پوشید، سپس هنگام صبح مستقیماً به یک دو طولانی رفت.

نقاط قوت: پارچه‌ی توری بسیار قابل‌ نفوذتر از دیگر پارچه‌ها است و موجب کشش نرم کمربند پهن می‌شود. شلوار با داشتن دو جیب جلو و یک جیب زیپ‌دار مقاوم به عرق در پشت، دارای فضای ذخیره‌ای زیادی است.

نقاط ضعف: کمربند باریک و غیرقابل تنظیم به این معناست که انتخاب سایز صحیح بسیار مهم است. همچنین پارچه‌ی توری نسبت به دیگر پارچه‌ها مقاومت کمتری دارد و به پارگی حساس‌تر است؛ اگر دوی کوهستانی معمول شما شامل گیاهان خاردار، شاخه‌ها یا چهار دست ‌و پا بالا رفتن است، به این نکته توجه داشته باشید.

Patagonia Houdini Pant (99 دلار)

سری Houdini از محصولات Patagonia یک محافظ سبک‌ وزن در برابر هوا است. Houdini Pant یک بادگیر همه ‌کاره است که می‌توان آن را به‌ عنوان یک لایه‌ی بیرونی یا یک لایه به‌ تنهایی پوشید.

نقاط قوت: Houdini Pant در همه‌ چیز، از یک دویدن آهسته در اطراف خانه تا دوهای ماجرا جویانه‌ی طولانی، خوب عمل می‌کند. پارچه‌ی نایلونی ضد پارگی و ضد آب، فوق‌العاده سبک و نازک است؛ جیب‌های شلوار به ‌اندازه‌ی یک سیب، کوچک هستند. دکمه‌های فشاری روی پاها پوشیدن و درآوردن سریع آن را ساده می‌کنند، که برای دویدن در آب ‌و هوای دائماً متغیر کوهستان کلیدی است.

نقاط ضعف: پارچه زیاد کشسان نیست، که کمربند و تناسب شلوار را کمتر می‌کند. همانند شلوار lululemon، Houdini نیز کمر بالایی دارد. فقط یک جیب زیپ‌دار کوچک بر روی ران آن وجود دارد.

Asics Essentials Pant (50 دلار)

با قیمت ۵۰ دلار، Essentials Pant بهترین قیمت معامله در این مقاله است. تناسب آن بیشتر شبیه به شلوار یوگا است.

نقاط قوت: پارچه، همانند پارچه‌های معمول در لباس‌های چسبان دو، حس آشنا و کشسانی دارد. دو جیب زیپ‌دار بزرگ فضای کافی برای یک گوشی همراه و تغذیه فراهم می‌سازند.

نقاط ضعف: چون شلوار در پایین گشاد است، پارچه‌ی اضافی با برداشتن هر قدم، صدا ایجاد می‌کند. کمربند آن بالا و نازک، غیرقابل اغماض و غیرقابل تنظیم است.

مجله تناسب اندام

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *