خردادماه امسال و در حالی که هنوز پخش فصل دوم سریال شهرزاد آغاز نشده بود، ساخت فصل سوم شهرزاد آغاز شد و بخش‌هایی از آن همزمان با پخش فصل دوم ضبط شد. با این حال کار ساخت این فصل از سریال مدتی متوقف شده بود و حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، سازندگان اعلام کرده‌اند که با وارد شدن فصل دوم سریال شهرزاد به یک سوم پایانی، کار ساخت و فیلم‌برداری فصل سوم این سریال ایرانی از سر گرفته شده است.

هنوز زمان پخش فصل سوم سریال شهرزاد مشخص نشده است، اما سازندگان اعلام کرده‌اند که فصل دوم این سریال، در مقایسه با فصل اول کوتاه‌تر خواهد بود و ادامه داستان قرار است در فصل سوم روایت شود. جدید‌ترین قسمت فصل دوم این سریال قسمت دهم بود که هفته گذشته پخش شد و قسمت یازدهم قرار است دوشنبه هفته جاری پخش شود. شما می‌توانید نقد قسمت دهم فصل دوم شهرزاد را بخوانید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

دهمین قسمت از فصل دوم سریال شهرزاد شاید آن سکانس‌های مهم و نفس‌گیر اپیزود نهم را نداشته باشد، شخصیت‌پردازی‌ها را ارتقا ندهد و مخاطب را غافلگیر نکند، اما این بدان معنا نیست که اپیزودی خسته‌کننده و فاقد ارزش تماشا است. بالعکس اگر سکانس‌های اضافه دو خانواده سعادت و دماوندی را نادیده بگیریم و روی دیالوگ‌ها و جنبه‌های اجتماعی و سیاسی متمرکز شویم، با قسمتی رو‌به‌رو خواهیم بود که اگر بهتر از اپیزود نهم نباشد، بدتر از آن نیست. باید صبر کرد و دید که آیا در اپیزود‌های آینده تم مافیایی به فروغ قبلش باز‌خواهد گشت و سر‌انجام «خود‌خواهی» قباد به کجا خواهد انجامید. با این حال شخصا همچنان منتظرم که سروان آپرویز به‌مانند شاپور به یکی از مهره‌های اصلی سریال تبدیل شود.

سینما دیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *