بحث‌های زیادی میان طرفداران کتاب‌های مصور شکل می‌گیرد که درباره‌ی بهترین فیلم بتمن صحبت هستند. حضور مایکل کیتون در فیلم‌های Batman در سال ۱۹۸۹ به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) و در دنباله‌‌ی آن، Batman Returns «بازگشت بتمن»، راه را برای موفقیت انیمیشن بتمن و دیگر فیلم‌های اقتباس شده از مجموعه‌ کتاب‌های بتمن هموار کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طراحی لباس مایکل کیتون (Michael Keaton) در دو فیلم عالی بود و می‌توان آن را یکی از بهترین طراحی‌های ممکن دانست. لباسی کاملاً سیاه که نماد زرد بتمن را روی خود داشت و تفاوت‌های بسیاری با لباسی  که آدام وست (Adam West) بر تن می‌کرد داشت. چندی پیش لباسی که کیتون در Batman Returns پوشیده بود در مزایده‌ای به قیمت ۴۱٫۲۵۰ میلیون دلار فروخته شد.

در ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۷ در شهر لس‌انجلس، لباس شش فوتی بتمن، پوشیده شده توسط مایکل کیتون در فیلم Batman Returns در مزایده‌ی نیت دی. سندرز (Nate D. Sanders) به قیمت ۴۱٫۲۵۰ میلیون ذلار فروخته شد. این لباس شامل ماسک، شنل، دستکش‌های بلند چرمی، کمربند پلاستیکی طلا و نماد خفاش بود. Batman Returns «بازگشت بتمن» فیلم بود که در سال ۱۹۹۲ با بودجه‌ای به اندازه‌ی ۸۰ میلیون دلار ساخته شد و توانست در باکس آفیس با فروش ۲۶۶ میلیون دلاری خود عالی عمل کند. فیلم Batman Returns «بازگشت بتمن» برای دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین گریم و جلوه‌های بصری نامزد شده بود. این آخرین فیلمی بود که مایکل کیتون و تیم برتون با همکاری هم ساختند و بعد از آن بود که کمپانی برادران وارنر صمیم گرفت تا فضای فیلم را خانوادگی‌تر کند.

۴۱ میلیون دلار واقعاً پول زیادی است و برا درک بهتر این موضوع باید به این اشاره کنم که حتی لباس مرلین مونرو (Marilyn Monroe) در فیلم The Seven Year Itch تنها ۴ میلیون دلار فروخته شده بود.

توسط اشکان دولتی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *