معرفی لپتاپ FX503 ایسوس

شرکت ایسوس به تازگی لپتاپ میان رده قدرتمندی را رونمایی کرد که با مشخصات قابل توجه خود محصولی بزرگ به شمار رفته و ویژگی های بزرگی توسط شرکت تایوانی برای آن در نظر گرفته شده است. لپتاپ FX503 ایسوس با قیمت ۷۹۹ دلار کاربر را به لپتاپی مجهز می کند که شامل سخت افزاری چون پردازنده کبی لیک نسل هفتمی Core i5 یا Core i7 چهار هسته ای و تراشه گرافیکی GeForce 1050 یا ۱۰۶۰انویدیا می شود. با این حساب باید FX503 ایسوس را محصولی دانست که می تواند با هزینه مناسبی ویژگی های بزرگی فراهم آورد.

معرفی لپتاپ FX503 ایسوس

FX503 ایسوس به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی FHD و حاشیه باریک و زیبا NanoEdge ، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱ ترابایتی و حافظه اس اس دی ۱۲۸ گیگابایتی، اسپیکر SonicMaster ایسوس، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و میکروفون و سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم مجهز است. با چنین پیکربندی باید FX503 ایسوس  را محصولی قابل توجه دانست با ویژگی های بزرگ خود نظر هر فردی را به خود جلب می کند. نمایشگر ۱۵ اینچی این لپتاپ با نسبت ۷۸ درصدی خود محصولی کارآمد بوده و می توان نیاز کاربر خود را به خوبی برطرف سازد. البته این نکته نیز حائز اهمیت بوده که ایسوس در سبد محصولات خود مدل های مختلفی دارد.

FX503 ایسوس

طراحی باکیفیت و تحت مهندسی پیشرفته ایسوس توسعه یافته تا با ۲۰ هزار بار باز و بسته شدن هیچ آسیبی به آن وارد نشود. متاسفانه تاریخ دقیق عرضه مشخص نشد اما انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد آغاز فروش آن باشیم، اگرچه احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸  FX503 ایسوس به فروش خواهد رسید. همانطور که گفته شد این شرکت تایوانی همیشه ویژگی های بزرگی را برای محصولات خود در نظر می گیرد و در این میان FX503 ایسوس نیز یکی از لپتاپ های گیمینگ میان رده با کیفیت بازار بوده و قابلیت های مختلفی در نظر گرفته شد. انتظار می رود بزودی مدل دیگری را شاهد باشیم.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *