آغاز تولید فیلم Suicide Squad 2 از پاییز 2018

تاریخ شروع تولید فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری ۲) اکتبر ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده که بیشتر به دلیل برنامه کاری شلوغ ویل اسمیت (Will Smith) این اتفاق افتاده است. دنباله‌ی جوخه انتحاری بعنوان بخشی از فیلم رسمی دی سی کمپانی برادران وارنر در کامیک کان برزیل در آخر هفته آمده و در کنار پروژه‌های در حال توسعه مانند Shazam! ساخته‌ی دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) و دنباله‌ی Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) ساخته‌ی پتی جنکینز (Patty Jenkins) قرار گرفته است. اگرچه برخلاف این دو پروژه آخر، دنباله‌ی جوخه انتحاری (نام این فیلم هنوز تایید نشده) در حال حاضر تاریخ اکران رسمی ندارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دنباله‌ی جوخه انتحاری حتی وقتی کارگردانش مشخص نبود از سال گذشته در حال ساخت و پیشرفت بوده است. وقتی قرار شد دیوید آیر (David Ayer) سکان این فیلم را برعهده گیرد، تمام وقتش را صرف Gotham City Siren کرد و این فیلم بدون کارگردان ماند. سپس با کارگردان فیلم Shallows، جوام کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) درباره این فیلم صحبت شد اما او این پروژه را نپذیرفت و به کارگردانی Jungle Cruise دیزنی پرداخت. گاوین اُکانر (Gavin O’Connor) جز کارگردانی اکنون در حال کار روی فیلم‌نامه دنباله این فیلم است.

در ماه اکتبر اعلام شد که جوخه انتحاری ۲ تحت نظارت اُکانر در حال پیشرفت است و تاریخ آغاز تولید آن مارس ۲۰۱۸ اعلام شد. سایت خبری Omega Underground خبر جدیدی از وضعیت فعلی فیلم دارد و اعلام داشته اُکانر هنوز در این فیلم حضور دارد و فیلم‌برداری این فیلم اکتبر ۲۰۱۸ آغاز می‌شود. این تاخیر در تولید می‌تواند بعلت تداخل داشتن با برنامه‌ی کاری بازیگر Deadshot، ویل اسمیت باشد.

جزئیات رسمی داستان این دنباله هنوز مشخص نشده هرچند شایعه شده داین جانسون (Dwayne Johnson) بلک ادام فیلم خواهد بود. هرچند این بازیگر نیز سر پروژه‌های مختلف دیگری حضور دارد. درحالی‌که آکوامن تازه کار تولیدش به پایان رسیده و Shazam! سه ماهه اول سال کار فیلمبرداری‌اش شروع می‌شود، زن شگفت‌انگیز ۲ در ماه ژوئن به تست دوربین می‌پردازد، بنظر می‌رسد جوخه انتحاری ۲ اولین فیلم دی سی است که از بین این سه پروژه راهی سینماها می‌شود. هنوز تاریخ اکران رسمی این فیلم اعلام نشده اما انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۰ اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *