آغاز فیلم‌برداری ریبوت Spawn در اوایل سال 2018

تاد مک فارلین (Todd McFarlane) سازنده‌ی شخصیت اسپان (Spawn)، تصویر برداری های اولیه بر روی فیلم جدیدش را در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ آغاز می‌کند.  اولین اقتباس از این ابر قهرمان کامیک بوکی از مک فارلین، به سال ۱۹۹۷ برمی‌گردد که مایکل جی واست (Michael Jai White) به عنوان شخصیت اصلی فیلم می‌درخشید. اگرچه این فیلم نزدیک ۸۷ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی درآمد کسب کرد امابودجه تخمینی آن ۴۰ میلیون دلار، که عمدتاً صرف جلوه‌های بصری فیلم شد تخمین زده شده است.

فرانچایز Spawn در دو دهه گذشته بسیار توسعه یافت و در اواسط سال ۲۰۰۰ یک ریبوت به دنبال فیلم های کامیک بوکی، از آن ساخته شد. در تابستان پیش، در کامیک کان سن دیگو، همه چیز رو به جلو پیشرفت. مک فارلین به کمک استودیو Blumhouse که معمولاً فیلم های ترسناک تولید می کند، قصد دارد تا یک ریبوت از فیلم اسپان به روی پرده سینما بیاورد. به نظر می‌رسد خودش مسئولیت کارگردانی و نویسندگی فیلم را برعهده دارد. به نظر می رسد که همه چیز به آرامی در حال پیش رفتن است و برای فیلم برداری نیز برنامه ریزی شده است.

آغاز فیلم‌برداری ریبوت Spawn در اوایل سال 2018

مک فارلین در کامیک کان ۲۰۱۷ در نیویورک اعلام کرد که ریبوت اسپان مراحل پیش تولید خود را در اواخر دسامبر آغاز خواهد کرد و در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ وارد مرحله تولید خواهد شد. بر اساس گزارش Deadline علاوه بر این، مک فارلین قول داده است که این ریبوت فضایی تاریک خواهد داشت.

 علی رغم این که این یک فیلم ابر قهرمانانه است، اما این ریبوت از جهات مختلفی با فیلم های کامیک بوکی که  مخاطبان از کامیک‌های دی سی (DC) و مارول (Marvel) دیده‌اند تفاوت دارد. این ریبوت به جای آن که یک بودجه‌ی روبه‌رو شد اختیار کند، از استراتژی هزینه‌ی کم شرکت  Blumhouse استفاده می‌کند و چیزی را تولید می‌کند که از سایرین جدا باشد.

 با این حال، هواداران شخصیت های کامیک بوکی از این که همه چیز در مورد ریبوت اسپان درحال به جلو رفتن است خوشحال هستند. ۲۰ سال از زمانی که این فیلم اکران شده است می‌گذرد و مک فارلین هرگز صحبت در مورد پتانسیل های یک فیلم دیگر را متوقف نکرده است. با توجه به اینکه انتظار می‌رود تولید این فیلم در اواخر زمستان آغاز می شود، احتمال دارد ریبوت اسپان در حدود اوایل سال ۲۰۱۹ به اکران دربیاید.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *