گلکسی نوت 8 یکی از جدید ترین گوشی های سری نوت سامسونگ می باشد که در هفته ی گذشته رونمایی شد و با طراحی جذاب و خیره کننده خود نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد.

حال کمپانی بزرگ و موفق سامسونگ از تاریخ امروز 25 شهریور ماه اقدام به فروش جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 8 در بازار ایران کرده است که این پیش فروش با هدایای ویژه ای نیز همراه است.

شرکت سامسونگ به کسانی که این محصول را پیش خرید می نمایند یک دکس استیشن (Dex Station) را که ابزاری برای حس تجربه دسکتاپ با استفاده از مانیتور، ماوس و کیبورد بوده و تلفن همراه را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل می نماید، هدیه می دهد.

آغاز پیش فروش گلکسی نوت 8 در ایران + قیمت8

پیش فروش گلکسی نوت 8

همچنین این شرکت کره ای به اولین خریداران Galaxy Note 8 یک سیم‌ کارت یوسیم (Usim) همراه اول به همراه 20 گیگابایت اینترنت هدیه و پشتیبانی VIP ­هدیه خواهد داد. پشتیبانی VIP شامل خدمات پس از فروش است که به کاربران نوت 8 ارائه داده می شود و بسیار گسترده است.

قیمت گلکسی نوت 8

این پیش فروش از امروز آغاز شده و علاقه مندان عزیز می توانند نسخه 64 گیگا بایتی گلکسی نوت 8 را به همراه ضمانت ‌نامه «مایکروتل» یا «هماهنگ» و با قیمت 3.599.000 تومان خریداری نمایند.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *