بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 برای عرضه در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است؛ یعنی بازه زمانی بین ماه مارس الی ژوئن میلادی. با این حال، به تازگی بخش ایتالیا فروشگاه آمازون (Amazon)، تاریخ انتشار این بازی را فاش کرده است که نسبت به دیگر شایعات قبلی در این باره، کمی دقیق‌تر به نظر می‌رسد.

بر اساس اطلاعات موجود در این خرده‌فروشی شناخته شده و همچنین جزئیات صفحه محصول Red Dead Redemption 2 در شعبه ایتالیای آن، بازی مورد بحث در تاریخ جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۳۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی) منتشر خواهد شد. با این حال، این احتمال می‌رود که تاریخ انتشار در نظر گرفته شده برای این بازی، تنها به منظور پر کردن جایگاه آن باشد که ذکر آخرین روز از سه ماهه نخست سال آینده میلادی این احتمال را قوت می‌بخشد.

در گذشته، شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games)، بازی‌های بزرگ خود از جمله Grand Theft Auto V، Max Payne 3 و Red Dead Redemption را در زمان‌هایی نظیر اواخر ماه آوریل و یا اوایل ماه ژوئن میلادی به بازار عرضه کرده است. بنابراین، باید احتمال عرضه بازی Red Dead Redemption 2 در اواخر ماه مارس و اوایل بهار را نادیده بگیریم.

پیشنهاد می‌کنیم به این خبر تنها به چشم یک شایعه نگاه کنید و منتظر اطلاعات رسمی در این باره از سوی شرکت راک‌استار گیمز باشید. در روزهای آینده شاهد برگزاری دو رویداد مهم خواهیم بود که شاید محلی برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 باشند. امشب، جشنواره The Game Awards 2017 برگزار خواهد شد و فردا نیز رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۷ برگزار می‌گردد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Red Dead Redemption 2، چندی پیش، جزئیات جدیدی از صداپیشگان آن فاش شد. همچنین گفته شده که احتمالاً این بازی حاوی پرداخت‌های درون برنامه‌ای باشد که این روزها حاشیه‌های زیادی را برای بازی‌های بزرگ بوجود آورده است؛ از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست یابید.

همانطور که پیشتر عنوان شد، بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 برای عرضه در فصل بهار سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده و قرار است که برای دو کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه و منتشر گردد. متاسفانه هنوز دو شرکت راک‌استار گیمز و Take-Two Interactive در خصوص انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی واکنش صریحی نشان نداده‌اند.

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *