آموزش حذف اکانت توییتر (Twitter) : توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است که در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شد . این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۲ توانست بیشتر از ۵۰۰۰ میلیون کاربر را برای خود جذب نماید و طبق آمارهای که نشان می دادن هر روز از ۳۴۰ میلیون بیشتر پست متنی در این شبکه اجتماعی ارسال شده است . توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است که بر خلاف دیگر شبکه ها شرایط دارد که منحصر به فرد است . مثلا در توییتر یک کاربر نهایتا می تواند یک متن ۱۴۶ حرفی را پست کند . اصطلاحا به این پست ها توییت گفته می شود .
هر کاربر می تواند به راحتی اکانت خود را در توییتر حذف کند و دارای پروسه ی پیچیده ی نیست .

آموزش حذف اکانت توییتر

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است که امروزه در بین کاربران بسیار محبوب و پر طرفدار بوده است . کاربران زیادی امروزه هستند که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند . اما گاهی ممکن است به هر دلیلی قصد داشته باشید که اکانت توییتر خود را حذف نمایید . در ادامه این پست ما شما را با چگونگی حذف اکانت توییتر آشنا می کنیم .

گام اول ) به سایت توییتر (Twitter.com) وارد شوید و در قسمت Log in to Twitter مشخصات اکانتی که قصد دارید آن را حذف کنید وارد نمایید . هم اکنون روی گزینه Log in کلیک کنید تا بتوانید وارد اکانت مورد نظر شوید .

حذف اکانت توییترگام دوم )
در قسمت بالا ایکونی را می بینید که تقریبا زرد رنگ است خود حالا وارد بخش تنظیمات شوید .

حذف اکانت توییترگام سوم ) حالا نوبت به حذف می رسد روی Deactivate My Account کلیک کنید .

حذف اکانت توییترگام چهارم ) حالا در صفحه ای که برای شما باز می شود باید روی آیکون آبی رنگ کلیک کنید در این قسمت روی آیکون باید آی دی خودتان را مشاهده کنید .

حذف اکانت توییترگام آخر ) در این قسمت باید با تصویر زیر روبرو شده باشید . این تصویر نشان می دهد که اکانت شما غیرفعال شده است . اگر شما به مدت ۳۰ روز وارد اکانت خود نشوید به صورت کلی می توانید حذف اکانت را انجام داده باشید. در صورتی که شما همه ی مراحل را به درستی انجام داده باشید یعنی موفق شده اید .

حذف اکانت توییتر

zoomtech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *