همانطور که می دانید مدت زمان زیادی از عرضه نسخه نهایی اندروید اوریو یا همان اندروید 8 نمی گذرد. در این مقاله قصد داریم روش نصب این آپدیت جدید را آموزش دهیم.

یک مشکل که همیشه برای کاربران دستگاه‌ های غیر گوگلی وجود داشته، طولانی بودن زمان انتظار برای نسخه‌ های جدید سیستم عامل اندروید می باشد چرا که بیشتر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی باید یک سری تغییرات و شخصی‌ سازی‌ ها را بر روی نسخه‌ های جدید اندروید اعمال کرده و بعد از برطرف نمودن باگ ها و مشکلات احتمالی، آن را برای کاربران خود در دسترس قرار دهند. درواقع به همین دلیل است که زمان انتظار برای دستگاه های غیر گوگلی طولانی ‌تر می شود. در واقع بعد از عرضه هر نسخه جدید اندروید، ماه ها طول می کشد تا این نسخه برای کاربران گوشی‌ های اندروید غیر گوگلی در دسترس قرار گیرد.

لیست گوشی های گوگل که می توانند این نسخه نهایی را دریافت نمایند:

  • گوشی نکسوس 6 پی
  • گوشی نکسوس 5 ایکس
  • پیکسل سی
  • گوشی گوگل پیکسل
  • گوشی گوگل پیکسل ایکس‌ ال

با این حال روش نصب اندروید اوریو به ‌صورت OTA را به طور خلاصه در این مقاله آموزش می دهیم.

در بروزرسانی دستگاه موبایل یا باید صبر کنید تا دستگاه اندرویدی شما یک هشدار بروز رسانی برای شما نمایش دهد تا مراحل را پشت سر گذاشته و نسخه جدید را نصب کنید، یا اینکه خود می توانید به بخش تنظیمات گوشی بروید و اندروید اوریو را بر روی دستگاه خود نصب نمایید:

آموزش نصب اندروید اوریو روی گوشی های گوگل

چگونگی نصب اندروید اوریو – اندروید 8

به بخش Settings بروید، گزینه About phone، سپس System updates و در نهایت Check for update .

با این روند دستگاه شما شروع به دانلود آپدیت اندروید 8 نموده و شما می توانید آن را به روی دستگاه خود نصب نمایید. پس از انتخاب نصب بروزرسانی، یک هشدار برای شما نمایان می شود که درخواستی برای ری استارت گوشی است. در این مرحله شما کاربر عزیز باید با این درخواست موافقت نموده تا مراحل نصب آپدیت به اتمام برسد.

در بسیاری از مواقع، گوگل، آپدیت جدید اندروید را با سرعت بسیار کمی برای کاربران فراهم می نماید پس اگر سریعا این آپدیت را بر روی دستگاه خود مشاهده نکردید، بعد از گذشت مدتی دوباره آن را بررسی کنید.

ویترینو

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *