خانه ورزش اخبار ورزش آندره‌آ پیرلو رسما بازنشسته شد؛ پیام خداحافظی اسطوره فوتبال ایتالیا

آندره‌آ پیرلو رسما بازنشسته شد؛ پیام خداحافظی اسطوره فوتبال ایتالیا

0

آندره‌آ پیرلو رسما بازنشسته شد؛ پیام خداحافظی اسطوره فوتبال ایتالیا

آندره آ پیرلو که پس از پیروزی ۲-۰ نیویورک سیتی مقابل کلمبوس در مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرقی لیگ آمریکا با این تیم و البته دنیای فوتبال خداحافظی کرد در صفحه شخصی خودش در شبکه های اجتماعی پیامی منتشر کرده است.

پیرلو ۳۸ ساله در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته:

دوست دارم از تمامی کسانی که در این شهر فوق العاده از من حمایت کردند تشکر کنم. از هواداران شگفت انگیز، کادر فنی، همبازیانم و تمامی افراد باشگاه تشکر می کنم. نه تنها دوران من در نیویورک سیتی تمام شد بلکه دورانم به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای هم به پایان رسید و به همین خاطر می خواهم از خانواده و فرزندانم به خاطر حمایت هایشان تشکر کنم.

باید از تمامی تیم هایی که برای آن ها بازی کردم، همه همبازیانم، همه افرادی که به من کمک کردند چنین کارنامه فوق العاده ای داشته باشم و البته هواداران در سراسر دنیا که همیشه از من حمایت کردند تشکر کنم. شما برای همیشه در کنار من و قلبم باقی خواهید ماند.

پیرلو که سابقه بازی برای برشیا، اینتر، میلان، یوونتوس و نیویورک سیتی را دارد در ۲۲ سال دوران بازیگری اش موفق به فتح ۱۷ جام معتبر از جمله ۶ سری آ و ۲ لیگ قهرمانان شد. پیرلو همچنین با تیم ملی ایتالیا در سال ۲۰۰۶ موفق به فتح جام جهانی شد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *