بروز رسانی بزرگ آنلاین بازی GTA: Smuggler’s Run از GTA Online که هم‌اکنون برای بازیکنان کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است، بازی را تبدیل به عنوان محبوب این روزهای استیم یعنی PUBG می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از vg247، نام این مود Motor Wars است و اینگونه شروع می‌شود که بازیکنان با چتر نجات در منطقه بازی فرود می آیند و در نقشه‌ای که با گذشت زمان، کوچک و کوچک‌تر می‌شود، غیر از کشتن دشمنان هیچ راه چاره‌ی دیگری برای بقا ندارند.

در این ماد، هدف این است که یکی از این وسایل نقلیه را پیدا کرده، برای تیم مخالف نقشه بکشید و برای زنده ماندن و برنده شدن، مبارزه کنید. تا چهار تیم میتوانند وارد ماد Motor Wars شوند، اما در حقیقت پیچیدگی و سختی خاصی در ماد GTA Adversary وجود دارد به نام Penned In، که شما نمیتوانید از ماشین خود خارج شوید.

به غیر از تفاوت آشکاری که [در اینجا خودروهای سلاح دار] وجود دارد(هرچند شاید در PUBG سرگرم کننده باشد)، این ماد، بازیکنان دیگر را نیز در رادار نشان می دهد.

این فقط یک بخش از به روز رسانی بزرگ بازی GTA: Smuggler’s Run به حساب می‌آید، پناه‌گاه‌ها، طیف وسیعی از Aircraft ها که قابل شخصی سازی برای هر ماموریت می باشند و آشیانه‌های گران قیمتی که می‌توانید در آن، هواپیماهای باارزش خود را نگهداری کنید، وسایل نقلیه سلاح‌دار جدید، سفارشی سازی اقلام جدید، همچنین با این آپدیت وسیله‌ نقلیه جدیدی با نام the HVY Nightshark به بازی اضافه می‌شود که در واقع یک نسخه‌ دیگر از Nightshark با زره بیشتر است! که یک جفت اسلحه بر روی جلوی ان نصب شده است. در حالی که اسلحه‌ها حالت انعطاف‌پذیر نخواهند داشت.این گزینه ممکن یک راه امن تر و سریع باشد برای کسایی که مایلند با ماشین خود به تخریب بپردازند .

این پچ، اشکالات موجود در تصادفات شدید در مسابقات و همچنین بسیاری از مشکلات دیگر را رفع کرده است.

 

……

دانلود ویدئو

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *