آقای ینس هیتکتر (Jens Heithecker) مدیر اجرایی نمایشگاه IFA در کنفرانس خبری برگزار شده در شهر لیسبون، بیان کرد که ممکن است پرده‌برداری از گلکسی نوت 8 در این نمایشگاه اتفاق بیفتد.

همانطور که می‌دانید IFA مخفف Internationale Funkausstellung Berlin یعنی نمایشگاه بین‌المللی برلین است. هر سال در این نمایشگاه تعداد زیادی از شرکت‌های رده بالا از محصولات جدید خود رونمایی کرده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این نمایشگاه علاوه بر معرفی اسمارت‌فون‌ها و گجت‌ها، حتی از لوازم خانگی جدید مانند: تلویزیون، ماشین لباسشویی و… نیز رونمایی می‌شود. با گذشت زمان و گسترش روز افزون نقش گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره افراد، این نمایشگاه نیز تغییرات عمده‌ای را به خود دیده و به میدان رقابتی داغ برای سازندگان اسمارت‌فون‌ها تبدیل شد و هرسال کمپانی‌های زیادی در این عرصه به رقابت خواهند پرداخت.

آقای ینس اعلام کرده که به بازگشت دوباره سامسونگ به نمایشگاه IFA بسیار علاقمند است. در گذشته سامسونگ برخی از گوشی‌های سری نوت خود در این نمایشگاه معرفی کرده است. هرچند اولین گوشی گلکسی نوت و چهارمین نسل از این خانواده، در یک یا دو روز زودتر از این نمایشگاه پرده برداری شدند ولی اکنون بسیاری از مدیران IFA می‌خواهند با راضی کردن سامسونگ به رونمایی از نوت 8 در این نمایشگاه تب و تاب این رویداد مهم را بیش از پیش بالا برده و شاهد رقابتی شدید میان آی‌فون 8 و نوت 8 باشیم. در حال حاضر سامسونگ قصد دارد طبق روال چند سال اخیر، آخرین دستاورد خود از سری پرچمداران نوت را به همراه یک نسخه بازسازی شده از گلکسی نوت 7 در ماه آگوست و در شهر نیویورک به دنیا معرفی کند.

البته آقای ینس خاطر نشان می‌کند که این سازنده کره‌ای برنامه بسیار ویژه‌ای برای نمایشگاه IFA امسال داشته و رویداد سامسونگ یکی از بزرگترین اتفاقات اخیر در تاریخ این نمایشگاه خواهد بود. البته او به طور مستقیم به معرفی نوت 8 در این نمایشگاه توسط سامسونگ اشاره نکرده ولی آن طور که از صحبت‌های او مشخص است، سامسونگ قصد دارد محصولات جدیدی مثل: ماشین لباسشویی، تلویزیون‌های هوشمند و از جمله گلکسی نوت 8 را در رویداد رسمی مختص خود معرفی کند. با وجود این که چندی پیش اعلام شد که طراحی این اسمارت فون مشابه گلکسی S8 خواهد بود اما هنوز هم این امکان وجود دارد که سامسونگ از دوربینی دوگانه و از اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده کند.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *