تا زمان برگزاری E3 2017 هنوز چند ماه باقی مانده بنابراین جزئیات دقیق یا حدس و گمانی راجع به بازی‌هایی که در این رویداد نمایش داده می‌شوند وجود ندارد اما توسعه دهندگان بزرگ بازی‌های ویدیویی شروع به تایید حضور یا عدم حضورشان در آنجا کرده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، در سایت رسمی این رویداد فهرست شرکت‌هایی که در E3 2017 کنفرانس برگزار می‌کنند، منتشر شده و Take Two Interactive هم در آن حضور دارد.

Red Dead Redemption 2 چندی پیش به‌طور رسمی معرفی شد و تاکنون فقط می‌دانیم که در پاییز 2017 عرضه می‌شود بنابراین احتمالا نمایش بزرگی در E3 2017 خواهد داشت (یا شاید هم یک نمایش جزئی که باز هم بد نیست). با این حال، باید توجه داشته باشید که راکستار معمولا از نمایش بازی‌های خود در E3 و رویدادهای مشابه آن دوری می‌کند.

همچنین این احتمال وجود دارد که راکستار در این رویداد حضور پیدا نکند و Take Two با تیم‌های توسعه دهنده دیگر خود، مثل 2K کنفرانس برگزار خواهد کرد.

هیچ یک از این‌ها تاکنون تایید نشده‌اند و تنها مورد رسمی‌‌ای که داریم، حضور قطعی Take Two در E3 است بنابراین سایر گفته‌ها فقط حدس و گمان هستند. با این حال، اگر راکستار می‌خواهد Red Dead Redemption 2 را امسال عرضه کند، نباید این فرصت را از دست بدهند و شاید بهتر باشد در E3 این بازی را به نمایش بگذارند.

 پردیس گیم
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *