اپل با ارائه به‌روزرسانی سیستم عامل آی او اس 10.3 برای آیفون و آیپد یک کار کاملاً شگفت انگیز انجام داد و در عرض تنها چند روز، میلیون‌ها دستگاه را بدون این که حتی کاربران عادی متوجه تغییرات شوند، به‌روزرسانی نمود.

به‌روزرسانی آی او اس 10.3 یک ویژگی جالب دیگر هم دارد و آن اینکه با نصب آن بر روی آیفون خود می‌توانید احساس سرعت بالاتری را در کار با گوشی داشته باشید. البته دقت کنید که از عبارت “احساس سرعت بالاتر” استفاده کرده‌ایم و این لزوماً به معنی سرعت بیشتر گوشی نخواهد بود.

حتماً می‌پرسید منظور ما چیست؟ در پاسخ باید بگوییم در واقع اپل در نسخه جدید سیستم عامل همراه خود اقدام به کوتاه‌تر کردن بسیاری از انیمیشن‌ها نموده است و بنابراین در هنگام کار با بخش‌های مختلف رابط کاربری، احساس سرعت بالاتری به کاربر منتقل می‌شود بدون اینکه تغییری حقیقی در سرعت و فرکانس پردازنده روی داده باشد.

در بررسی‌هایی که بر روی آیفون 6 اس ارتقاء یافته به آی او اس 10.3 انجام شده، این تغییراتچندان مشهود نبوده و به سختی می‌توان تفاوتی با نسخه پیشین از لحاظ سرعت احساس کرد. شما چطور؟ آیا گوشی خود را به سیستم عامل جدید اپل به‌روز کرده‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، لطفاً تجربیات و نظر خود را در مورد سرعت گوشی پس از انجام به‌روزرسانی با ما و دیگر خوانندگان دیجی رو در میان بگذارید. منتظر نظرات شما هستیم.

دیجی رو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *