طبق خبرهای منتشر شده، جانی دپ قرار است نقش جان مک‌آفی، برنامه‌نویس کامپیوتر و سازنده اولین نرم‌افزار ضدویروس تجاری، را در فیلمی که براساس زندگی او در دست ساخت است، بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاینمنتشر کرده، دپ قرار است بخشی از فیلم پادشاه جنگل (King of the Junglee) باشد که تمرکز این فیلم بر روی اتفاقاتی که برای مک‌آفی در کشور بلیز افتاد، خواهد بود. این فیلم وقایع زمانی را که مک‌کافی با نویسنده مجله وایرد به اشتراک گذاشت که شامل پارانویا، ماجرای مسلسل و به قتل رسیدن همسایه او که شهروند آمریکایی کشور بلیز بود، پوشش می‌دهد.

کارگردانی فیلم King of the Jungle بر عهده گلن فیکارا و جان ریکوئا، کارگردان‌های فیلم دیوانه‌وار، احمقانه، عشق (Crazy, Stupid, Love)، و کار نوشتن این فیلم نیز بر عهده اسکات الکساندر و لری کارازوسکی، نویسنده سریال مردم علیه او.جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی (The People v. O. J. Simpson: American Crime Story) خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله نام بازیگر نویسنده مجله وایرد و تاریخ اکران فیلم King of the Jungle، منتشر نشده است.

مک‌کافی در زندگی واقعی برای بازجویی در رابطه با یک قتل در کشور بلیز، تحت تعقیب بود. با این حال، او هیچگاه رسما متهم به قتل همسایه خود نشد. او همچنین در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا نامزد شود و حتی حزب خود را با نام حزب سایبری ایجاد کرد. اما او مدتی بعد از تصمیم خود منصرف شد. فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند)، جدیدترین فیلمی است که جانی دپ در آن حضور دارد و قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *