احتمال حضور خاندان Frey در فصل 8 سریال Game Of Thrones

تیم «کستینگ» (Casting) سریال Game Of Thrones به تازگی با بازیگری قرارداد امضا کرده‌ که از نظر ویژگی‌های ظاهری بسیار شبیه به یکی از اعضای خاندان «فری» (Frey) است.

قبل از هر چیز باید به شما هشدار دهیم که این متن دارای اسپویل‌های بسیار مهم از 7 فصل اول سریال Game Of Thrones و اسپویل‌های احتمالی و البته جزئی از فصل هشتم و آخر این سریال است.

خاندان «استارک» (Stark) و فری، پس از وقایع فصل سوم سریال Game Of Thrones و مخصوصا «عروسی خونین» (Red Wedding) دشمنی و کینه غیر قابل بخششی نسبت به یکدیگر پیدا کردند تا اینکه بالاخره «آریا استارک» (Aria Stark) به لطف مهارت‌هایی که از «جکن هاگار» (Jaqen H’ghar) آموخت، توانست انتقام استارک‌ها و مرگ برادر و مادرش را از خاندان فری بگیرد و «والدر فری» (Walder Frey) و تمام اعضای مذکر این خاندان را در صحنه‌ای به یاد ماندنی، نابود کند. اما همان‌گونه که اشاره شد، آریا فقط اعضای مذکر خاندان فری را کشت (البته این موضوع ادعای خود آریا بود و هنوز به ما ثابت نشده که واقعا تمام اعضای مذکر خاندان فری در آن مهمانی حضور داشته‌اند و به طبع کشته شده‌اند یا خیر) و اگر یادتان باشد، او به اعضای مونث این خاندان هیچ آسیبی نرساند. بدین ترتیب حتی اگر واقعا تمام اعضای مذکر خاندان فری مرده باشند هم باز این خاندان ریشه‌کن نشده و بانوان این خاندان زنده هستند. اما اینکه این اعضای مونث در فصل 8 و آخر سریال Game Of Thrones حضور دارند یا خیر و اینکه در صورت حضور داشتنشان، چه واکنشی به حرکت آریا نشان خواهند داد، مشخص نیست.

امروز یکی از معتبرترین سایت‌های طرفداری سریال Game Of Thrones یعنی سایتWatchersOnTheWall.com در خبری اعلام کرد که تیم کستینگ این سریال، با بازیگری به نام «دنیل گالیگان» (Danielle Galligan) قرارداد بسته تا این بازیگر در نقش شخصیتی با نام «سرا» (Sarra، دقت کنید که دو تا R دارد و با Sara فرق دارد) بازی کند. نکته مهم در رابطه با ظاهر این بازیگر این است که او دارای موهای قرمز رنگ است.

اگر یادتان باشد، ما با «سرا» در فصل 3 سریال Game Of Thrones یک آشنایی بسیار مختصر داشتیم. در صحنه‌ای که والدر فری داشت در رابطه با ازدواج «راب استارک» (Rob Stark) با نوه‌هایش آپشن‌های مختلف را در اختیار او می‌گذاشت (!) به این موضوع اشاره کرد که راب می‌تواند با سرا و یا خواهر دو قلو او و یا حتی به گفته خود والدر فری، «با هردوی آن‌ها» ازدواج کند! این احتمال وجود دارد که دنیل گالیگان در نقش این سرا بازی نکند و با یک سرا مو قرمز دیگر در سریال مواجه باشیم ولی رقم خوردن این اتفاقا واقعا بعید است. مخصوصا با توجه به اسم خاصی که این شخصیت دارد.

سریال Game Of Thrones

اما اگر بپذیریم که خاندان فری در فصل آخر سریال Game Of Thrones حضور خواهند داشت، این سوال به وجود می‌آید که آیا آن‌ها به دنبال انتقام از آریا و طبعا استارک‌های هستند و یا قصد دیگری دارند. اینکه آن‌ها بخواهند انتقام بگیرند یک مقدار بعید به نظر می‌رسد؛ چون به هر حال فصل آخر Game Of Thrones قرار است تنها 6 قسمت داشته باشد و انقدر داستان‌های مختلف در سرتاسر «وستروس» (Westeros) وجود دارد که واقعا زمان به کینه‌جویی و احیانا جنگی دیگر غیر از جنگ انسان‌ها با «وایت واکر«ها (White Walkers) نرسد. ضمن اینکه اگر قرار باشد غیر از این جنگ شاهد جنگی دیگر هم در وستروس باشیم، به احتمال قریب به یقین آن جنگ مربوط به استارک‌ها و «لنیستر»ها (Lannisters) می‌شود (البته دنریس هم به احتمال بسیار زیاد در این جنگ حضور خواهد داشت). پس جنگ بین استارک‌ها و فری‌ها، عملا غیرممکن است. در این صورت تنها دو حالت می‌ماند، یکی اینکه لنیسترها به صورت مخفیانه با فری‌ها متحد شوند و علیه استارک‌ها و دنریس بجنگند و حالت دوم که احتمال آن بیشتر هم هست، این است که اصلا فری‌ها دنبال گرفتن انتقام نباشند و حتی به آریا استارک به عنوان منجی خود نگاه کنند. فراموش نکنیم که رفتار والدر فری با زن‌های خاندانش خیلی بد بود و هیچکدام از اعضای خاندان او، مخصوصا Sarra که در اینجا درباره او صحبت کردیم، از او دل خوشی نداشتند.

خط‌های داستانی برای فصل آخر سریال Game Of Thrones بی‌شمار است ولی این فصل تنها 6 قسمت دارد. یعنی حتی اگر این شایعه که مدت زمان قسمت‌های این فصل بیشتر از فصول قبل خواهد بود هم واقعیت داشته باشد، بازهم 6 قسمت برای این خط‌های داستانی بی‌شمار بسیار کم است. به هر حال باید صبر کنیم تا ببینیم این شاهکار تمام عیار چگونه به اتمام می‌رسد و آیا می‌تواند مانند شاهکاری دیگر با نام Breaking Bad فصل آخر فوق‌العاده زیبا و ماندگاری داشته باشد یا خیر. من به شخصه فکر می‌کنم فصل آخر این سریال فوق‌العاده خواهد بود.

تانی کال

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *