دنیای سینمایی DC امکان دارد یکی دیگر از بازیگران درجه یک هالیوود را انتخاب کند. نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بازیگر 49 ساله استرالیایی در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم «آکوامن» (Aquaman) است. در صورت توافق بین طرفین، کیدمن نقش مادر پادشاه آتلانتیس یا همان آکوامن که با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) همراه است را ایفا خواهد کرد.

وب‌سایت The Hollywood Reporter در یک گزارش اعلام کرده که هنوز قراردادی به صورت رسمی ثبت نشده است اما احتمال حضور نیکول کیدمن در فیلم بسیار بالاست و وی اولین انتخاب کارگردان فیلم جیمز وان (James Wan) برای این نقش بوده است.

مادر آکوامن آتلانا نام دارد و عضوی از خانواده سلطنتی آتلانتیس می‌باشد که از پادشاهی فرار کرده و با یک نگهبانان برج فانوس دریایی به نام توماس کاری (Thomas Curry) وارد رابطه عاشقانه می‌شود. حاصل رابطه آن‌ها یک پسر ‌می‌باشد که به دلیل انسان بودن پدرش نصف آبی و نصف انسان است و تبدیل به پلی بین جهان روی زمین و جهان زیر آب شده است. آتلانا در هنگام تولد آکوامن تقریبا جان خود را از دست داده بود. وی وارد یک کمای بسیار طولانی شده بود و پس از بیدار شدن از لحاظ فکری کمی دچار مشکل شد. آتلانا متقاعد شده که در وجود آکوامن پلیدی است و برای از بین بردن آکوامن به برادر ناتنی او یعنی اورم که به رییس اقیانوس (the Ocean Master) معروف است کمک می‌کند.

فیلم سینمایی آکوامن قرار است در تاریخ 27 جولای 2018 که برابر با 5 مرداد 1397 می‌باشد در سینماهای آمریکا اکران شود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به امبر هرد (Amber Heard)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، یحیی عبدل متین (Yahya Abdul-Mateen) و ویلم دافو (Willem Dafoe) اشاره کرد. فیلم‌برداری آکوامن قرار است از ماه آوریل در استرالیا آغاز شود.

تک فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *