برای طرفداران سریال محبوب شرلوک نیز خبرهایی در کمیک کان بوده است. خبر جالب اینجاست که تهیه کنندگان سریال «شرلوک» خبری از برنامه ریزی در مورد فصل پنجم نداده اند اما عنوان کرده اند که :

ما در لندن بر روی چیزی کار می کنیم، ما جواب را می‌دانیم ولی به دلایلی علاقه ای به افشای آن نداریم.

فصل چهار از این سریال محبوب شبکه بی بی سی، با حضور «بندیکت کامبربچ» و «مارتین فریمن» که بعد از دو سال به نمایش درآمد، طرفداران را برای ادامه سریال بسیار ناامید کرد. این سریال اقتباسی از ماجرا های معروف شرلوک هلمز نوشته «سر آرتور کانون دویل» است. « Steven Moffat» از فیلم دکتر هو عنوان کرده که احتمالاً بخش دیگری از این سریال منتشر خواهد شد. اما اینکه چه وقت باشد را نمی‌داند.وی افزود :

چنین فرض می کنم که شاید روزی دوباره سر و کله مان پیدا شود. ما روز های باشکوه مان یعنی دورانی که همگی عاشق ما بودند را تکرار می کنیم.

صحبت های او باعث خنده‌ی بیشتر حضار شد. او ادامه داد: همه احتمالات روی میز است. او اطلاعاتی نیز در مورد کامیک شرلوک به حضار داد. او عنوان کرد که در مورد فصل پنج با ستارگان سریال صحبتی نشده است و به تازگی کار بر روی سریال «دکتر هو» را تمام کرده است. او همچنین گفت که دوازدهمین دکتر در سریال دکتر هو یعتی «کاپالدی» بعد از این کریسمس از سریال خواهد رفت.
در کنفرانس کامیک کان سال جاری نویسندگان دکتر هو در مورد آخرین اخبار این سریال به تبادل نظر پرداختند. اما در مورد دکتر جدید حرفی به میان نیامد. به هرحال خبر احتمال ساخت فصل جدید سریال شرلوک برای همه ما خبری دوست داشتنی است. البته قبل از این هم گمانه زنی هایی صورت گرفته بود که شاید فصل جدیدی نیز وجود داشته باشد. اما با روند داستان در فصل چهارم به نظر بسیار غیر ممکن می‌ آمد. با این حال بی بی سی ثابت کرده که علاقه زیادی به شگفت زده کردن طرفداران سریال شرلوک دارد.
این سریال بریتانیایی که بازسازی امروزی و اقتباسی آزاد از کارگاه دوست داشتنی انگلیسی است برای اولین بار در سال 2010 در سه قسمت 90 دقیقه ای پخش شد. معمولاً همیشه برای ساخت قسمت بعدی سریال دو سال زمان لازم بوده است. «استیون مافت و مارک گتیس» هر دو از نویسندگان سریال مشهور دیگری به نام دکتر هو از شبکه بی بی سی هستند. سریال شرلوک در پایگاه رتبه بندی آثار سینما و تلویزیون یعنی «IMDB» نمره بالای 9.2 را دریافت کرد که نشان از محبوبیت و کیفیت بالای آن دارد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *