با توجه به اتفاقاتی که در فصل سوم سریال فلش افتاده است، اعضای تیم فلش در فصل آینده با عواقبی روبه‌رو خواهند شد و به نظر می‌رسد که آنها مجبورند این کار را بدون حضور یکی از اعضای تیمشان انجام دهند. خبرگزاری اینترتینمنت ویکلی باخبر شده که تام فلتون (Tom Felton که نقش کارگاه جولیان آلبرت در اداره پلیس سنترال سیتی را ایفا می‌کرد) دیگر قرار نیست به طور منظم و مانند فصل قبل در این فصل هم حضور داشته باشد و اینکه اصلا نقشی در این فصل خواهد داشت یا خیر هنوز معلوم نیست.

زمانی که جولیان آلبرت در چنگ ساویتار (Savitar) بود و تیم فلش با همکاری یکدیگر او را نجات دادند، به عنوان یک عضو جدید به تیم آنها اضافه شد. تام فلتون در همان ابتدای فصل سه به جمع بازیگران اضافه و همکار بری در اداره پلیس سنترال سیتی شد. با اینکه در ابتدا اصلا بین او و بری رابطه‌ی خوبی برقرار نبود، اما زمانی که او خواست به تیم آنها اضافه شود آنها با آغوشی باز از تصمیم او استقبال کردند و به کمک جولیان توانستند دشمن‌های قوی زیادی را از بین ببرند.

در حال حاضر بر اساس گزارش‌ها مشخص شده که فعلا فلتون هیچ ایفای نقشی در برنامه‌ی کاری فصل ۴ ندارد. از آنجایی که او تا انتهای فصل ۳ حضور داشت و نقش اثرگذاری هم در تیم داشت، هنوز معلوم نیست که تیم تولید چگونه می‌خواهد عدم حضور او را توجیه کند و داستان را می‌خواهد چگونه ادامه دهد.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که فصل ۴ سریال The Flash برای پخش در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۸ مهر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *