خانه تکنولوژی اخبار ارائه آپدیت اندروید ویر 2.0 برای ساعت های هوشمند؛ چه دستگاه‌هایی این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند؟

ارائه آپدیت اندروید ویر 2.0 برای ساعت های هوشمند؛ چه دستگاه‌هایی این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند؟

0

همزمان با رونمایی از ساعت های هوشمند ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) و ال جی واچ استایل (LG Watch Style) بود که سیستم عامل اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) به صورت رسمی برای گجت های پوشیدنی معرفی شد. طی ماه‌های اخیر بسیاری از کاربران در انتظار عرضه نسخه جدید این سیستم عامل برای ساعت های هوشمند و گجت های پوشیدنی خود بودند، اما هیچ خبری در این مورد منتشر نشد. ولی از هفته آینده قرار است آپدیت اندروید ویر 2.0 در اختیار کاربران قرار گیرد.

عرضه آپدیت اندروید ویر 2.0 از 15 فروردین آغاز می‌شود

به گفته یکی از مدیران گوگل، در حال حاضر تنها سه ساعت هوشمند “Fossil Q Founder” و “Tag Heuer Connected Watch” در کنار “Casio Smart Outdoor Watch” آپدیت اندروید ویر 2.0 را دریافت می‌کنند. به‌علاوه زمان عرضه دقیق این به‌روزرسانی، 4 آوریل (15 فروردین) خواهد بود.

پیشتر گزارشاتی مبنی بر عرضه نسخه آزمایشی این آپدیت برای نسل اول از ساعت هوشمند هواوی (Huawei Watch) منتشر شده بود که انتظار می‌رود در آینده نزدیک، نسخه نهایی آن در اختیار کاربران قرار گیرد. به‌علاوه، این لینک لیستی کامل از ساعت های هوشمندی که به‌زودی اندروید ویر 2.00 را دریافت خواهند کرد، نشان می‌دهد.

گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *