سال ۲۰۱۶، سال بسیار بزرگی برای مجموعه بازی‌های «توم‌ریدر» (Tomb Raider) و استودیوی بازی‌سازی «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics) بود. اکنون ۲۰ سال می‌شود که با این مجموعه بازی‌ها آشنا شده‌ایم و قسمت‌های مختلف آن را تجربه کرده‌ایم. در اینکه توم‌ریدر نام بزرگی در صنعت بازی است، شکی نیست و به همین دلیل سازندگان آن به آینده‌ی این مجموعه فکر می‌کنند و برای اینکه بتوانند قسمت‌های بعدی آن را تولید کنند، استودیوی جدیدی تاسیس کرده‌اند.

«اسکات آمس» (Scot Amos) سرپرست استدیو در مصاحبه‌ای رسانه‌ای گفت: «بعد از ماه‌ها برنامه‌ریزی، ساخت و ساز، شب بیداری برای کار، بالاخره به استودیوی هنری فوق‌العاده‌مان نقل مکان می‌کنیم. ما امکانات جدید بسیار خوبی داریم. از میزهای هیدرولیک برای تمام کارکنان که به دلخواه آنان شکل می‌گیرد گرفته تا ابزارهای حرفه‌ای جذب نور و سایه‌.»

استودیو جدید محیطی با قابلیت تنظیم دقیق دارد. علاوه بر این، دفاتر و اتاق‌ کار گروهی بیشتری دارد و به اتاق بررسی روزانه با آخرین و به‌روز ترین ابزارها و وسایل مجهز شده است.

آمس اضافه کرد:”ما اتاق‌های ویرایش صوتی کاملا مجهز را به ۶ تا افزایش داده‌ایم. تیم ما بزرگ‌تر شده، بنابراین ما قسمت بیشتری را به سالن ملاقات اختصاص دادیم. این سالن به نسل جدیدی از نمایشگرهای ۴K، کنسول‌ها و ایستگاه‌های بازی در کنار آشپزخانه‌ای بزرگ، مجهز است. در نهایت، ما دو اتاق ویژه برای کارایی بالاتر اضافه کرده‌ایم یک اتاق برای فضای ثبت فتوگرمتری و اتاق بعدی هم سالن ضبط حرکت با تجهیزات بسیار کامل.”

معرفی استدیوی جدید همراه با رونمایی پروژه‌ی اونجرز (The Avengers) خواهد بود. اونجرز پروژه‌ای است که کریستال داینامیک همراه با مارول(Marvel) روی آن کار می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این استودیو را ببینید:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
دیجی کالا مگ
برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *