آیا تا به حال علاقه داشته‌اید یک بازی نقش‌آفرینی با سبک مبارزات کنگ‌فو که در یک دنیای آخرالزمانی جریان داشته باشد را بازی کنید؟ پس بازی Biomutant برای شما ساخته می‌شود.

یک مجله آلمانی بازی بعدی استودیو THQ Nordic را لو داد، مثل این که قرار است بازی Biomutant در رویداد گیمزکام معرفی شود. هرچند هنوز هیچ تاییدیه‌ای در این باره منتشر نشده است، اما این مجله یک تصویر از بازی را نیز در مقاله خودش قرار داده است که احتمالا نشان دهنده شخصیت اصلی است.

بازی Biomutant

در این تصویر یک روباه یا راکون را می‌بینید که یک شمشیر بزرگ‌تر از خودش را همراه دارد. سه تصویر کوچک پایین نیز نشان دهنده شنا کردن، جنگیدن و پرواز کردن شخصیت اصلی است.

استودیو THQ Nordic قصد دارد دو بازی در رویداد گیمزکام معرفی کند، اولی یک آی‌پی جدید و دیگری دنباله یکی از عناوین شناخته شده این استودیو است. گیمزکام به صورت رسمی از امشب با کنفرانس مایکروسافت از ساعت 23:30 شروع می‌شود و تا چند روز آینده منتظر معرفی شدن این بازی باشید.

چند روز پیش نیز THQ Nordic بازی Black Mirror را معرفی کرد که دنباله یک سری بازی اشاره و کلیک قدیمی است و سومین نسخه از این مجموعه خواهد بود. داستان Black Mirror بر روی کابوس‌های شخصیت اصلی داستان، «دیوید گوردون» (David Gordon)، تمرکز دارد و به اختلال روانی و فروپاشی ذهنی او می‌پردازد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *