با توجه به اینکه بازی جدید Santa Monica یعنی God of War قرار است به داستان و محیط جدیدی برود، برخی طرفداران می‌خواهند بدانند چه تغییراتی در سیستم ارتقا مبارزات اعمال شده است. آیا به مانند گذشته باید با استفاده از Orbs سلاح‌ها و توانایی‌ها را ارتقا داد؟ در حالی که تمام جزئیات را به‌طور کامل نمی‌دانیم، فهمیده‌ایم که سیستم ارتقا God of War تازه است و برروی اساطیر نورس تمرکز می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PSU، در جدیدترین شماره از مجله رسمی PlayStation برای ماه اکتبر، اعلام شد که سیستم ارتقا God of War جدید خواهد بود و شخصیت‌های اسکاندیناوی یعنی Brokk و Eitri در آن نقش دارند که در ارتقا سلاح‌ها و توانایی‌ها به کریتوس کمک می‌کنند. Brokk و Eitri دو برادر کوتوله هستند که در اساطیر نورس سلاح‌ می‌ساختند و به علت خلق Mjollnir (پتک ثور) شناخته می‌شوند. گفته شده یکی از آن‌ها در تریلر God of War برای E3 2017 حضور داشته و هردوی آن‌ها در شکل‌گیری نحوه بازی کردن شما کمک می‌رسانند گرچه جزئیات دقیق را نمی‌‌دانیم.

با توجه به اینکه آمازون در مدتی قبل محتوای نسخه لوکس God of War را لو داد و تایید کرد که ست‌های زره‌ای در بازی وجود دارند، به‌نظر می‌رسد سرانجام می‌توانیم به غیر از توانایی‌های مبارزه کریتوس، تجهیزات کامل او را هم شخصی‌سازی کنیم.

God of War که گفته می‌شود “خشن‌ترین” نسخه این سری است، در نیمه اول سال 2018 برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *