سریال Westworld یکی از بهترین سریال‌های جدیدی بود که در سال ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت. این سریال براساس فیلمی سینمایی با همین نام به کارگردانی مایکل کرایتون، ساخته و منتشر شده است. شبکه HBOO، سازنده سریال، به خوبی از المان‌های وسترن و علمی‌تخیلی استفاده کرده‌اند تا سریالی جذاب و بسیار زیبایی را تحویل بدهند. در اواخر ماه آبان گذشته، شبکه HBO سریال Westworld را رسما برای فصل دوم تمدید کرد. فصل دوم این سریال احتمالا ۱۰ قسمت خواهد داشت و احتمالا در سال ۲۰۱۸ پخش می‌شود. حال در جدیدترین اخبار تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل دوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات و داستان فصل دوم سریال Westworld را برای شما فاش کند.

در جریان پنل سریال Westworld در مراسم سالانه پیلی‌فست، روبرتو پاتینو، اطلاعات جدیدی از داستان فصل دوم این سریال از جمله استفاده از مضامین متافیزیکی در داستان فصل دوم، به اشتراک گذاشت. به نقل از وب‌سایت IGN، او گفت:

در بخش‌هایی از داستان فصل دوم از مضامین متافیزیکی استفاده شده است که ذهن و اراده شما را به هم خواهد ریخت.

Westworld

در فصل اول سریال Westworld شاهد صحنه‌های به یادماندنی و تکان‌دهنده بسیاری بودیم و جای تعجبی ندارد که این صحنه‌ها در فصل دوم این سریال ادامه پیدا کند. در انتهای فصل اول سریال Westworld شاهد گروهی از میزبان‌های سامورایی بودیم که به نظر می‌رسد مکان جدید دیگری در کنار دنیای ‌وست‌ورلد برای مهمان‌ها در حال ساخته شدن است. از جاناتان نولان، سازنده سریال Westworld، پرسیده شد که علاوه بر دنیای وست‌ورلد، آیا شاهد دنیای دیگری نیز در این سریال خواهیم بود؟ او با خنده در جواب گفت:

اگر این اتفاق رخ دهد فوق العاده می‌شود. شما قبول ندارید؟

همچنین در طول پنل پیلی‌فست، نولان تایید کرد که شخصیت میو با بازی تندی نیوتون، با اراده خود در سریال Westworld تصمیم می‌گیرد و زمانی که میو از برنامه‌‌ای که برای او نوشته شده بود رهایی پیدا کرد، خود تصمیم گرفت که در دنیای وست‌ورلد باقی بماند و به دنبال دخترش بگردد. برخی اعتقاد داشتند که ماندن میو در دنیای وست‌ورلد بخشی از برنامه از پیش نوشته شده او بوده است، اما ظاهرا این موضوع درست نیست. نولان گفت:

اگر شما به رفتار او در این صحنه توجه کنید، متوجه می‌شوید که این اولین تصمیمی است که او کاملا با اراده خود گرفته و به آن عمل کرده است. این صحنه برای من در این قسمت، لحظه‌ای بسیار عاطفی و تاثیر گذار بود چرا که برای اولین بار آزادی اراده میو را مشاهده کردم.

westworld

نولان در پایان این پنل اعلام کرد تا زمانی که کار نوشتن فیلمنامه تمام قسمت‌های فصل دوم سریال Westworld به پایان نرسد،‌ کار ساخت فصل دوم این سریال آغاز نخواهد شد. ساخت و پخش فصل اول سریال Westworld نیز به همین دلیل بارها عقب افتاد. نولان در مورد ضرورت به پایان رسیدن نوشتن فیلمنامه پیش از شروع فیلمبرداری فصل دوم این سریال، گفت:

این یک درس واقعی برای ما بود که از فصل اول این سریال گرفته بودیم. زمانی که آن‌ها می‌گویند اینجا HBO است و نه شبکه تلویزیونی دیگر، آن‌ها در حال شوخی کردن با شما نیستند. این سریال که در این شبکه بر روی آن کار می‌کنیم، مثل یک فیلم سینمایی ۱۰ ساعته است. ما اکنون در حال نوشتن فیلمنامه آن هستیم و در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم.

فصل اول سریال Westworld توانسته است رکورد تعداد بیننده سریال‌های جدید شبکه HBO را به نام خود ثبت کند. این رکورد پیش از این متعلق به فصل اول سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بوده است. شبکه HBO تاکنون تاریخی رسمی برای انتشار فصل دوم سریال Westworld اعلام نکرده است.

Zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *