در ادامه‌ی اخبار ناراحت‌کننده‌ی کنسل شدن عنوان Scalebound، آقای “فیل اسپنسر” (Phil Spencer)، رئیس بخش Xbox شرکت Microsoft، درباره‌ی این مسئله در توییتر اظهار نظر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، “فیل اسپنسر” در توییتر توضیح داده است که این تصمیم سختی بوده و با اینکه این ناامید‌کننده است اما نتایج بهتری برای بازیهای Xbox دارد. متن دقیق توییت او را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

” تصمیم سختی بود. با اینکه این ناامیدکننده است، ما اعتقاد داریم که نتیجه‌ی این کار برای بازیهای Xbox بهتر است. من به عناوین 2017 اطمینان دارم و تمرکز ما بر روی آن است.”

همانطور که می‌بینید، “فیل اسپنسر” اعلام کرده است که هنوز بر بازیهای سال 2017 متمرکز هستند و در مورد سیاست‌هایشان تغییری صورت نگرفته است.

عنوان Scalebound در مراسم E3 سال 2014 به عنوان یک انحصاری برای کنسول Xbox One معرفی شد. در ادامه شاهد تاخیر خوردن آن به سال 2017 و همینطور تایید شدن نسخه‌ی PC آن در مراسم E3 2016 بودیم.

طی 2 سال و نیمی که از معرفی این عنوان می‌گذرد، “فیل اسپنسر” با اطمینان و امید بالایی درباره‌ی بازی صحبت کرده است و بر روی پیشرفت بازی تاکید کرده است. همینطور او گفته بود که شرکت Microsoft به هر مقدار که نیاز است به تیم سازنده زمان خواهد داد.

متاسفانه به نظر می‌رسد از آن موقع چیزهای زیادی تغییر کرده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اتفاق چه اثراتی را بر روی Platinum Games و  عناوین سال 2017 کنسول Xbox One خواهد گذاشت.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *