امکان انتخاب پوشه دانلود در گوگل کروم اندروید

به تازگی متوجه شده ایم که اپلیکیشن گوگل کروم نسخه اندروید (Google Chrome for Android) به زودی آپدیتی منتشر خواهد کرد و در آن شاهد امکانات بزرگی خواهیم بود. امکان ارسال پسووردهای ذخیره شده و همچنین پشتیبانی از قابلیت HDR از جمله ویژگی های خیره کننده ای می باشند که اضافه خواهند شد. حال خبر جدیدی منتشر شده است که در این آپدیت امکان انتخاب پوشه دانلود کروم اندروید امکان پذیر خواهد بود و کاربران توانایی این را خواهند داشت تا به صورت سفارشی گزینه های سفارشی سازی دانلود را در کروم اندروید خود داشته باشند.

شما ممکن است این قابلیت انتخاب پوشه دانلود کروم اندروید را چیز بزرگی ندانید، اما افراد زیادی وجود دارند که اغلب فایل های خود را از طریق نسخه اندروید کروم دانلود می کنند و دوست دارند که بتوانند پوشه پیش فرضی را برای این منظور در نظر داشته باشند. این پوشه پیش فرض می تواند دردسرهای یافتن فایل در آینده را برای آنها از بین ببرد. گزینه های پیشرفته ای نیز برای این منظور و تغییر خودکار مسیرها در اختیار کاربران خواهد بود. این امکان به خصوص زمانی کاربرد بسیاری دارد که در فضای محدودی کار می کنید و فایل هایی هم که شما دانلود می کنید شامل فرمت های زیپ و فایل های تصویری می باشد.

انتخاب پوشه دانلود کروم اندروید

با این وجود، این تغییرات به زودی اعمال خواهند شد، زیرا گوگل در حال راه اندازی یک راه حل انتخاب پوشه دانلود کروم اندروید برای کاربرانی می باشند که دوست دارند هرچه بیشتر دایرکتوری دانلود خود را سفارشی سازی نمایند و فایل های خود را ذخیره نمایند. این بدین معنی می باشد که حافظه های SD نیز به زودی پشتیبانی می شوند و کاربران می توانند مستقیما روی این کارت ها ذخیره نمایند. این ویژگی در حال حاضر به صورت آزمایشی در Chromium قابل دسترس می باشد، اما انتظار می رود که به زودی در یکی از بروزرسانی های کروم نیز شاهد این قابلیت باشیم.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *