این روزها استفاده از برنامه های پیام رسان کاربردی نظیر تلگرام و اسنپچت، در میان کاربران گوشی های هوشمند، امری لازم و ضروری محسوب می شود. از این رو بسیاری از صاحبان اینگونه اپلیکیشن ها برای جذب کاربر بیشتر و نیاز آنها، آپدیت های جدیدی عرضه می کنند.
برنامه ی تلگرام که قدمت چندانی ندارد و به تازگی محبوبیت یافته؛ با انتشار آپدیت های جدید، تلاش می کند کاربران خود را راضی نگه دارد.
چندی پیش آپدیت تلگرام با امکانات کاربردی، حذف خودکار پیام ها و امکان ثبت بیوگرافی منتشر شد. همچنین با به روز رسانی این اپلیکیشن می توان با استفاده از ادیتور جدید، عکس ها را ویرایش کرد و به پنل استیکر ها به صورت تمام صفحه دسترسی پیدا کرد.

امکان حذف خودکار در آپدیت جدید تلگرام

امکان حذف خودکار در آپدیت جدید تلگرام

در ادامه این مطلب ویژگی های تازه ای که در این اپلیکیشن استفاده می شود را دقیق تر بیان خواهیم کرد؛ پس با تک ویترینو، همراه شوید.

همانطور که گفتیم برنامه تلگرام، امکان حذف خودکار پیام ها را به کاربر می دهد. پیش از این، چنین قابلیتی در برنامه اسنپچت نیز موجود بوده است که پس از مدت ۱۰ ثانیه، پیام و یا عکس های ارسال شده، به طور خودکار ناپدید می شوند. از این رو این برنامه برای بسیاری از مخاطبان به خصوص نوجوانان جالب به نظر رسید و به این ترتیب تعداد کاربران آن افزایش یافت.

این ویژگی که در برنامه اسنپچت منقضی شده، اکنون در بخش Secret Chat تلگرام راه اندازی شده است. این آپدیت جدید تلگرام که به شماره نسخه ۴٫۲ می باشد، در بخش خصوصی از تایمر جالبی برخوردار است و کاربر می تواند با زماندهی کردن پیام های ارسالی، اقدام به حذف آنها کند. همچنین امکان گرفتن Screen Shot از Secret Chat برای مخاطب انجام پذیر نیست، و از این رو شاید بتوان گفتن که امنیت این برنامه افزایش یافته است.

امکان حذف خودکار در آپدیت جدید تلگرام

امکان حذف خودکار در آپدیت جدید تلگرام

بیوگرافی نیز از قابلیت های دیگر این اپلیکیشن می باشد که در بخش پروفایل تلگرام اضافه شده است. به این ترتیب کاربران می توانند، بیوگرافی و یا Status را همچون اینستاگرام و واتس آپ در کنار عکس خود داشته باشند.

گفتنی است به لطف آپدیت تلگرام ، استفاده از استیکرها تسهیل یافته و قابلیت نمایش تمام‌صفحه‌ی پنل استیکرها، به صورت مجزا امکان پذیر است. به طوری که در هنگام استفاده از آن، نیازی به جستجوی استیکر در یک پنل کوچک نیست.

از این پس تلگرام، استفاده از CDN را برای ارائه‌ی محتوا در کانال‌های بزرگ (بیشتر از ۱۰۰ هزار عضو) آغاز خواهد کرد که در نتیجه، سرعت دریافت اطلاعات و دانلود برای کاربران افزایش پیدا می کند.

امکان حذف خودکار در آپدیت جدید تلگرام

امکان حذف خودکار در آپدیت جدید تلگرام

در حال حاضر این برنامه، برای کشورهای امریکای جنوبی، ترکیه، هند، ایران و عراق ارائه شده است و به زودی برای سایر کشورها نیز منتشر خواهد شد.

vitrino

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *