انتشار سریال Sabrina از شبکه نت فلیکس

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس از دریافت حق انتشار سریال دیگری خبر داده است. این شبکه اعلام کرد که سریال Sabrina the Teenage Witch قرار است از این شبکه استریم منتشر شود و ساخت دو فصل از این سریال را به کمپانی سازنده سفارش داده است. این سریال در واقع یک نسخه فرعی از سریال Riverdale (ریوردیل)، محصول شبکه CW است که تاکنون دو فصل از این سریال تولید و منتشر شده است. برای ساخت سریال Sabrina از فیلم Rosemary’s Baby (بچه رزماری) و فیلم The Exorcist (جن‌گیر) الهام گرفته خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت هالیوود ریپورتر از این سریال منتشر کرده، سریال Sabrina the Teenage Witch قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر و تقریبا فناناپذیر، در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، باید با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند، تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. طرفداران این مجموعه قطعا سریال Sabrina the Teenage Witch را به یاد دارند که در اواسط دهه ۹۰ تا اوایل دهه گذشته تولید و منتشر شد.

انتشار سریال Sabrina از شبکه نت فلیکس

ملیسا جون هارت ایفاگر نقش سابرینا در سریال Sabrina the Teenage Witch بود. با این حال، به نظر می‌رسد که سریال جدید این مجموعه تفاوت‌های زیادی را با نسخه‌ قبلی خواهد داشت. سریال جدید این مجموعه قرار است بر اساس داستان و کتاب کامیک ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) تولید و منتشر شود. سریال Sabrina the Teenage Witch قرار است در دو فصل ۱۰ قسمته تولید و از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. فیلمبرداری و تولید هر دو فصل قرار است پشت سرهم انجام شود و احتمالا با فاصله زمانی کوتاه نیز منتشر خواهند شد.

روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina the Teenage Witch را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. شخصیت سابرینا قرار بود در سریال Riverdale معرفی شود، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است و مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش سابرینا را در این دو سریال بازی کند. همچنین هنوز مشخص نیست که بازیگر نقش سابرینا در این دو سریال یک نفر خواهد بود یا قرار است از دو بازیگر متفاوت استفاده شود، اما ساکاسا گفته که هنوز امکان حضور شخصیت سابرینا در سریال Riverdale وجود دارد.

تانی کال

برگرفته از Polygon

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *