آن‌طور که بوی‌اش می‌آید، قرار است امسال با یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های E3 طرف باشیم. شرکت‌های مختلف هر کدام برای خودشان کنفرانسی خواهند داشت. الکترونیک آرتز هم که از قدیم، نه تنها در مراسم E3 و بلکه در دیگر رویدادهای صنعت بازی، کنفرانسی برای خودش برگزار می‌کند، برای رویداد E3، برنامه‌های بزرگی دارد.

امسال قرار است شاهد برنامه‌ی دو روزه‌ای از سوی الکترونیک آرتز به اسم EA Play باشیم. البته این برنامه سال قبل هم برگزار شده بود. در طول برنامه‌ی دو روزه‌ی EA Playy، بازی‌کننده‌ها می‌توانند بازی‌های این شرکت را امتحان کنند.

با این حال، مهم‌ترین برنامه‌ی الکترونیک آرتز در E3 2017، بدون شک کنفرانس این شرکت است. الکترونیک آرتز از یکی دو هفته‌ی پیش، به تدریج از بازی‌هایی که قرار است به کنفرانس خودش بیاورد، صحبت کرده است. برای مثال قسمت دوم بازی Star Wars: Battlefront به تازگی معرفی شده و از شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های Need for Speed هم شنیده‌ایم.

انتظار داریم الکترونیک آرتز نمایشی زنده از روند بازی Star Wars: Battlefront 2 را برای کنفرانس خود تدارک دیده باشد. از سوی دیگر، این شرکت مشغول ساخت بازی‌های دیگری در دنیای جنگ ستارگان است. می‌دانیم که استودیوی بازی‌سازی Visceral Gamess، یعنی سازندگان مجموعه بازی‌های فضای مرده یا همان Dead Space، مشغول ساخت یک جنگ ستارگان جدید هستند. کارگردان این بازی جدید، «ایمی هنیگ» است. از این کارگردان که سه‌گانه‌ی بزرگ «آنچارتد» را در کارنامه‌ی خود دارد، انتظارات بسیاری بالایی داریم.

الکترونیک آرتز فقط هم ایمی هنیگ را به خدمت نگرفته است. تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های «اسپلینتر سل» و «فرقه اساسین» هم به الکترونیک آرتز پیوسته است و در استودیویی تازه تاسیس به اسم EA Motive، مشغول ساخت یک جنگ ستارگان دیگر است.

نمی‌ًدانیم از این همه بازی جنگ ستارگان، چه تعداد آماده هستند و چه تعداد قرار است به کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2017 راه پیدا کنند، اما مطمئن هستیم که جنگ ستارگان، بخش بزرگی از کنفرانس این شرکت را تشکیل خواهد داد.

از بین بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز، به احتمال زیاد شاهد معرفی کامل FIFA 18 خواهیم بود. ممکن است بازی‌های جدیدی در مجموعه‌های Madden، NHL، UFC یا حتی NBA Livee هم معرفی شوند.

تصور می‌کنیم الکترونیک آرتز از مس افکت جدید یعنی Mass Effect: Andromeda هم صحبت کند. مس افکت جدید به اندازه‌ی قسمت‌های قبلی نفروخته است و الکترونیک آرتز باید به دنبال راه حلی برای این موضوع باشد. احتمال اینکه بسته‌ی الحاقی جدید این بازی معرفی شود، کم نیست.

با اینکه زمان زیادی از عرضه‌ی شماره‌ی چهارم مجموعه بازی‌های The Sims گذشته، اما فکر نمی‌کنیم الکترونیک آرتز بخواهد در این مراسم شماره‌ی بعدی این مجموعه را رونمایی کند. با این حال، دیدن یک بسته‌ی الحاقی جدید برای این بازی هم دور از ذهن نیست.

تمام بازی‌هایی که درباره‌ی آن‌ها صحبت کردیم به کنار، امیدواریم در کنفرانس الکترونیک آرتز، بازی‌های جدیدی هم ببینیم.

دیجی‌کالامگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *