رنگ‌های ملایم و خاکی بهاری مانند رنگ رز خاکی، شنی، و زیتونی، به روز رسانی مناسبی برای رنگ‌های خنثی و معمول می‌باشند. شما می‌توانید این رنگ‌های جذاب و متفاوت را تقریبا با هر چیزی ترکیب نمایید. در این مطلب، نحوه استفاده از این رنگ‌های ملایم و پرطراوت در طول فصل بهار به شما ارائه خواهد شد.

رنگ رز خاکی

رنگ رز خاکی، جایگزین بهاره شما برای رنگ کرم یا سفید است. این ترکیب رنگ شاد و رمانتیک می‌تواند هماهنگی کاملی با رنگ‌های سردی همچون آبی تیره و بنفش داشته باشد. بنابراین، اضافه کردن این رنگ به کمد لباستان، کار بسیار ساده‌ای است. دفعه بعدی که تصمیم گرفتید از این رنگ صورتی کم رنگ در پوشش خود استفاده کنید، آن را با شلوار جین تیره مورد علاقه خود ترکیب کرده و یا به جای آن، از ترکیب این رنگ با یک شلوار جین سفید بهره بگیرید.

رنگ رز خاکی

رنگ زیتونی

اگرچه به نظر میرسد که رنگ سبز به کمد لباس پاییزه شما تعلق دارد، اما زیبایی رنگ زیتونی در همه کاره و تطبیق پذیر بودن آن نهفته است. برای برخورداری از یک ظاهر جذاب و هماهنگ، از یک شلوار کارگو استفاده کنید (به این دلیل که اغلب از پنبه ۱۰۰٪ تشکیل شده و در آب و هوای گرم، قابل تنفس‌تر است). اگر علاقه‌ای به استفاده از این شلوارها در پوشش خود ندارید، می‌توانید رنگ زیتونی را با همتایان پاستل بهاره آن (مانند رنگ رز خاکی!) ترکیب نمایید.

رنگ زیتونی
رنگ شنی

مطمئن باشید که کت ترنچ کلاسیک به دلیل محکمی با این رنگ خاص طراحی شده است. رنگ شنی (و یا رنگ خاکی)، یگ گزینه کاملا همه کاره به شمار می‌رود. این رنگ گرم و خنثی از لباس مدرسه الهام گرفته شده، و در بهار امسال در همه جا دیده خواهد شد. برای برخورداری از یک سبک مدرن، می‌توانید رنگ شنی را با سبک‌های پیشرویی مانند شلوار جین پسرانه یا دامن‌های نامتقارن ترکیب کنید.

رومیس‌پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *