در میان ۱۳ انیمه جدیدی که شبکه نتفلیکس آنها را در برنامه پخش برنامه‌های تلویزیونی خود قرار داده، از جمله قابل توجه‌ترین آنها نام انیمه محبوب Devilman Crybaby که براساس مانگا کلاسیک نوشته شده , توسط گو ناگای ساخته شده به چشم می‌خورد. این سریال که در مجموع شامل ۱۰ قسمت است، داستان دنیایی را نقل می‌کند که توسط یک نژاد شیاطین باستانی به تصرف درآمده است. این انیمه سریالی ۱۰ قسمتی در بهار ۲۰۱۸ به روی آنتن خواهد رفت.

در این میان بعد از انیمه Devilman Crybaby سریال مهم بعدی که نام آن به چشم می‌خورد انیمه سریالی A.I.C.O. Incarnation است که توسط استودیو Bones (سری مانگا My Hero Academia) تولید شده است. این سریال ۱۲ قسمت داشته و در بهار ۲۰۱۸ پخش آن آغاز می‌شود. همچنین نتفلیکس این انیمه را اینگونه توصیف می‌کند:

این سریال داستان دختر ۱۵ ساله‌ای به نام آیکو تکیبانا را نقل می‌کند که خانوده‌اش را در یک آتش‌سوزی اتفاقی از دست داده و راز باورنکردنی‌ای را درباره دانش‌آموز جدید مدرسه‌شان به نام یویا کانزاکی می‌فهمد. رازی که در دل او پنهان است و پاسخ این پازل در «نقطه اصلی» که در مرکز آتش‌سوزی است نهفته است.

یکی از جالب‌ترین انیمه‌هایی که می‌توان در این لیست به آن اشاره کرد انیمه Cannon Busters است که توسط دستیار کارگردان انیمه تلویزیونی The Boondocks یعنی له زین توماس ساخته شده است. این انیمه داستان یک ربات طرد و رها شده و همچنین یک فراری را روایت می‌کند که در ۱۲ قسمت ساخته و پخش خواهد شد. این انیمه مقدمه‌ای هم برای شروع همکاری توماس و کمپانی Crunchyroll برای ساخت انیمه Children of Ether خواهد بود.

دیگر انیمه‌های معرفی شده در لیست شبکه نتفلیکس عبارتند از:

  • انیمه جنایی و هیجان‌انگیز B: The Beginning که توسط کمپانی Production I.G. (سازنده انیمه Ghost in the Shell) ساخته شده و در قالب ۱۲ قسمت پخش خود را در بهار ۲۰۱۸ آغاز می‌کند
  • انیمه اکشن و فانتزی Sword Gai در بهار ۲۰۱۸ به روی آنتن می‌رود
  • انیمه فانتزی Lost Song که در قالب ۱۲ قسمت برای پخش در سال ۲۰۱۸ طراحی شده است
  • انیمه ۱۳ قسمتی Rilakkuma که براساس داستان شخصیت اصلی طلایی رنگ انیمه ساخته شده است
  • انیمه ۱۲ قسمتی Knights of the Zodiac: Saint Seiya که براساس مانگا معروف و محبوب دهه ۸۰ ساخته شده است
  • Baki که براساس هنرهای رزمی کلاسیک و در قالب ۲۶ قسمت ساخته شده است
  • Kakegurui که سبک شرط‌بندی و قمار را در خود دارد و برای پخش در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است
  • مجموعه ۲۵ قسمتی Fate/Apocrypha که یک فصل از مجموعه Fate است، در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) در آمریکای شمالی و ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در ژاپن به روی آنتن می‌رود
  • انیمه Children of the Whales داستان دنیایی را نقل می‌کند که پوشیده از شن و ماسه است و در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن خواهد رفت

علاوه بر معرفی این ۱۲ انیمه جدید، نتفلیکس انیمه‌ Godzilla که به صورت تک قسمتی و فیلم ساخته شده است را هم معرفی کرد. با اینکه هنوز هیچ تریلری از این انیمه منتشر نشده، اما می‌دانیم که اتفاقاتی که در این داستان می‌افتد مربوط به آینده‌ای دور، سخت و خشن است که گودزیلا تا به آن روز ۲۰ هزار سال حکومت کرده است.

براساس اخبار انیمه‌ها، انیمه Persona 5 که اقتباسی از بازی با همین نام است و به تازگی معرفی شده است، برای پخش در ژاپن در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *