خانه سینما و تلویزیون اخبار اوشی جکسون جونیور به فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) پیوست

اوشی جکسون جونیور به فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) پیوست

0

بنا بر گزارش ها، فیلم جدید گودزیلا محصول کمپانی براردان وارنر و لجندری پیکچرز که به نام Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) می باشد، ستاره ی فیلم Straight Outta Comptonn (مستقیم بیرون کامپتن)، اوشی جکسون جونیور را به جمع بازیگران خود اضافه کرده است. علاوه بر این، گزارش شده است که احتمالا تنها بازیگری که از فیلم قبلی در این فیلم حضور خواهد داشت، کن واتانابه برای نقش دانشمند دکتر ایشرو سریزاوا می باشد.

جکسون به ستاره ی سریال Stranger Things (چیزهای عجیب و غریب)، میلی بابی براون در این فیلم پیوسته است. دیگر بازیگران این فیلم کایل چندلر (Super 8) و ورا فارمیگا (The Conjuring) در نقش پدر و مادر کاراکتر بابی براون می باشند. مایکل دورتی (Trick ‘r Treat, Krampus) این دنباله ی فیلم گودزیلای سال ۲۰۱۴ را کارگردانی خواهد کرد. همچنین او به همراه زاک شیلدز (Krampus) نویسندگی آن را بر عهده دارند. هر چند که هیچ جزییات رسمی از طرح داستان فیلم منتشر نشده است، ولی کمپانی لجندری قبلا حضور چندین هیولای دیگر را در این فیلم اعلام کرده بود.

فیلم قبلی گودزیلا که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، به کارگردانی گارث ادواردز و حضور بازیگرانی چون آرون جانسون، کن واتانابه، الیزابت اولسن، سالی هاوکینز و برایان کرانستون موفق به فروش جهانی ۵۲۹ میلیون دلاری شد.

همچنین به نظر می رسد پادشاه هیولاها برخوردهایی نیز با فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره ی جمجمه) که قرار است در ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۲۰ اسفند ۱۳۹۵) اکران شود، داشته باشد. خود فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها برای اکران در ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸۸) برنامه ریزی شده است و همچنین قرار شده است که فیلمی تحت عنوان Godzilla vs King Kong (گودزیلا علیه کینگ کونگ) در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *