شرکت Bandai Namco در طی بیانیه‌ای اولین بسته‌الحاقی قابل دانلود بازی Tekken 7 را معرفی کرد. طرفداران قدیمی این بازی وقتی که بشنوند یکی از حالت‌های کلاسیک این سری یعنی بولینگ، به آن اضافه خواهد شد بسیار خوشحال می‌شوند.

این مینی گیم اضافه شده، نامش Ultimate Tekken Bowl است و در ماه آگوست منتشر می‌شود. همانند گذشته قوانین این مینی گیم مانند یک بازی بولینگ ساده است با تفاوت اینکه شما می‌توانید با شخصیت‌های مورد علاقه خود از بازی Tekken 7 به تجربه آن بپردازید. تریلر معرفی این محتوای قابل دانلود چیز خاصی از گیم‌پلی آن مشخص نکرد، اما شما می‌توانید در آن سازنده این سری «کاتسوهیرو هارادا» (Katsuhiro Harada) را مشاهده کنید که در حال بولینگ بازی کردن است.

……

دانلود ویدئو

Tekken Bowl اولین بار در بازی Tekken Tag Tournament که برای کنسول پلی‌استیشن 2 منتشر شد، ظاهر شده بود. آخرین باری نیز که این حالت بازی را تجربه کردیم در سال 2005 در بازی Tekken 5: Dark Resurrection بود. شرکت Bandai Namco هنوز قیمت این محتوای قابل دانلود را مشخص نکرده است.

بازی Tekken 7 دنباله‌ای بر یک مجموعه محبوب در میان هواداران سبک مبارزه‌ای محسوب می‌شود. عنوانی که پس از سال‌ها تلاش و توسعه، سرانجام به مرحله عرضه جهانی رسید و مدتی قبل برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان منتشر شده است.

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *