مدیر پیشین استدیو بازی‌سازی Rockstar North یعنی “لسلی بنزیه” (Leslie Benzies) که در حال حاضر پیگیر شکایت خود از کمپانی Rockstar بر سر عنوان Grand Theft Auto V است، امروز اولین عنوان کمپانی تازه تاسیس خود را معرفی کرد.

دفاتر کمپانی بازی‌سازی بنزیه در ادینبورگ کشور اسکاتلند و لُس آنجـِلِس ایالت کالیفرنیا واقع هستند و هنوز نامی برایشان تعیین نشده البته ممکن است یکی از پنج استدیویی باشند که او به تازگی جهت بازی‌سازی ادغام کرده است.

بر اساس گزارش وبسایت VentureBeat، بنزیه استدیوهای خود را همراه با دو تن از اعضای سابق تیم سازنده GTA یعنی “ماتئو اسمیت” (Matthew Smith) و “کالین انتویسل” (Colin Entwistle) تاسیس کرده و این استدیوها در حال حاضر 30 کارمند دارند و در حال جذب نیروی جدید هستند.

http://static3.gamespot.com/uploads/original/536/5360430/3164643-image004.jpg

اولین عنوان استدیو لسلی بنزیه که بسیار بلندپروازانه به نظر می‌رسد، “Everywhere” نام دارد. از عنوان بازی می‌توان تشخیص داد که با جهان آزادی طرف هستیم که به بازیکنان اجازه می‌دهد هر جا بروند و هر کاری را انجام دهند.

بنزیه در مصاحبه با VentureBeat در مورد اولین بازی استدیو جدید خود گفته است: “Everywhere بسیاری از مکانیک‌های مرسوم عناوین امروزی را در خود خواهد داشت، اما ما به دنبال چیزی بیش از این هستیم، چیزی که از همه جا الهام‌برداری کرده باشد. بازیکنان باهوش‌تر شده‌اند از بازی‌های خود انتظار بیشتری دارند و ما می‌خواهیم بازیکنان بتوانند آزادی واقعی زندگی را در دنیای ما آنگونه که می‌خواهند، تجربه نمایند. هدف ما ارائه حالت‌ها و سبک‌های بازی بسیاری است که نه تنها داستان‌هایمان را روایت کنند، بلکه به بازیکنان اجازه دهند با هویت خود زندگی کنند و آنگونه که می‌خواهند به ماجراجویی بپردازند.”

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، دیگر عضو ارشد استدیو، “ماتئو اسمیت” نیز در مورد Everywhere می‌گوید: “هدف بازی این است که آزادی عمل عظیمی را در کنار امکانات کافی و البته محدودیت‌هایی، در اختیار بازیکنان قرار دهد تا بتواند به طور مداوم آنها را کاملا سرگرم کند و در عین حال این حس را در آنها ایجاد کند که فعالانه در حال شکل‌دهی دنیای اطراف خود هستند و در یک دنیای کاملا طبیعی زندگی می‌کنند.”

بنزیه و تیمش عنوان Everywhere را با موتور بازی‌سازی کمپانی آمازون به نام Lumberyard که بر پایه موتور بازی‌سازی کمپانی کرایتک یعنی Cryengine است، خواهند ساخت. بازی بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نامشخصی عرضه خواهد شد. بنزیه همچنین به این نکته هم اشاره کرده که بازیکنان می‌توانند بازی را در شکل‌های دیگر (احتمالا واقعیت مجازی) نیز تجربه نمایند.

در مصاحبه با Polygon بنزیه تاکید کرده که Everywhere یک کپی از Grand Theft Auto نخواهد بود.

“Everywhere بسیار متفاوت از GTA خواهد بود. ممکن است شباهت‌هایی وجود داشته باشد اما تفاوت‌ها بسیار خواهند بود و این تفاوت‌ها را بازیکنان تعریف خواهند کرد.”

آقای “دیوید اوریلی” (David OReilly) که بازی جذابی را بر اساس فیلم Her ساخته نیز بر روی Everything کار خواهد کرد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *