شرکت اکتیویژن (Activision) در جریان ارائه‌ی گزارش مالی سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۶، خبر از عرضه‌ی بازی مورد انتظار Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ میلادی داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

اکتیویژن در جریان ارائه‌ی گزارش مالی خود در خصوص بازی Destiny 2 اعلام کرد:

دنباله‌ی کامل بازی Destiny در سال ۲۰۱۷ میلادی با برنامه‌ی [منسجم در ارائه‌ی] محتوای مناسب و بیشتر منجر به گسترش دسترسی به این سری خواهد شد و صحنه را برای رشد بیشتر [این سری] آماده خواهد کرد.

اریک هرشبرگ (Eric Hirshberg)، مدیرعامل شرکت اکتیویژن، یادآورد شد که این بازی به سمت «عالی» شدن پیش می‌رود و این شرکت در خصوص آن بسیار هیجان زده است.

بازی Destiny 2 شامل بسیاری از ویژگی‌های آشنایی است که علاقه‌مندان این سری به آن علاقه دارند – به صورت مشخص به ویژگی‌های مورد علاقه اشاره‌ای نشده است-. اگرچه هرشبرگ در ادامه اعلام کرد که این عنوان به بازیکنان سطح متوسط نیز توجه دارد و محتوای مناسبی را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

اکتیویژن در ادامه اعلام کرد که Destiny 2 بیشتر بر روی داستانی بزرگ و سینمایی تمرکز دارد و شاهد شخصیت‌های به‌یادماندنی در آن خواهیم بود. متاسفانه این شرکت جزئیات بیشتری از این بازی منتشر نکرد و تنها به ذکر اطلاعات ذکر شده بسنده کرد.

بازی Destiny 2 قرار است در زمانی نامشخص در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر، روز گذشته شاهد درز اطلاعات جدیدی از این بازی بودیم که خط داستانی این بازی و پلتفرم‌های مقصد آن را لو داد. در ادامه نیز اطلاعاتی در خصوص نخستین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی این بازی و بازه‌ی زمانی عرضه‌ی آن بدست آوردیم.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *