کامیک کان 2017 از امروز آغاز به کار کرد و در حالی که فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور پررنگی در همایش امسال نخواهد داشت اما اکشن فیگور‌های جدیدی برای طرفداران تدارک دیده است.

«لوک اسکای واکر» (Luke Skywalker) در فیلم «نیرو بر می‌خیزد» (The Force Awakens) حضور کوتاهی داشت اما در فیلم Star Wars: The Last Jedi یکی از بازیگران اصلی است. حال، شرکت «هاسبرو» (Hasbro) اکشن فیگور جدیدی برای این شخصیت پرطرفدار طراحی کرده و آن را در کنار «ری» (Rey) عرضه کرده است.

شرکت هاسبرو در سه کامیک کان‌ اخیر، همیشه در آخرین لحظه با یک اکشن فیگور پا به میدان گذاشته است! آن‌ها قبل از اکران نیرو بر می‌خیزد، یک «استورم تروپر» (Stormtrooper) عرضه کردند و قبل از اکران «روگ وان» (Rogue One)، اکشن فیگور «جین ارسو» (Jyn Erso) را در دسترس طرفداران قرار دادند. آن‌ها امسال جذاب‌تر عمل کرده‌اند و دو شخصیت اصلی فیلم Star Wars: The Last Jedi را به کامیک کان آورده‌اند.

تصاویر این فیگورها را در زیر مشاهده کنید:

در فیلم Star Wars: The Last Jedi بازیگرانی همچون «مارک همیل» (Mark Hamill)، «کری فیشر» (Carrie Fisher)، «آدام درایور» (Adam Driver)، «دیزی ریدلی» (Daisy Ridley)، «جان بویگا» (John Boyega)، «اسکار آیزاک» (Oscar Isaac)، «لوپیتا نیونگو» (Lupita Nyong’o)، «دامنل گلیسون» (Domhnall Gleeson)، «گوئندولین کریستی» (Gwendoline Christie)، «اندی سرکیس» (Andy Serkis)، «بنیسیو دل تورو» (Benicio del Toro) و «لورا درن» (Laura Dern) به ایفای نقش می‌پردازند. کارگردانی این فیلم بر عهده «ریان جانسون» (Rian Johnson) است که فیلم «لوپر» (Looper) و سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) را در کارنامه دارد.

ما همچنین فیلم‌ «هان سولو» (Han Solo) را داریم که «آلدن اهرنرایش» (Alden Ehrenreich) نقش اصلی‌اش را برعهده دارد، «دونالد گلاور» (Donald Glover) نقش «لاندو کالریسین» (Lando Calrissian) جوان را بازی می‌کند و «وودی هارلسون» (Woody Harrelson)، مرشد و استاد هان سولو است. این فیلم در تاریخ «25 می 2018» مصادف با «4 خرداد 1397» به اکران در می‌آید. امیدوار بودیم که در کامیک کان امسال اطلاعات جدیدی از این فیلم بدست بیاوریم اما طبق شنیده‌ها، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

این مجموعه فیگور جنگ ستارگان در کامیک کان 2017 با قیمت 49.99 دلار عرضه خواهد شد. فیلم The Last Jedi هم در تاریخ «15 دسامبر 2017» برابر با «24 آذر ماه 1396» روی پرده می‌رود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *