خانه ورزش ویدئو ورزشی فوتبال ایتالیا 0-0 سوئد؛ جام جهانی 2018 بدون بوفون

ایتالیا 0-0 سوئد؛ جام جهانی 2018 بدون بوفون

0

ایتالیا 0-0 سوئد؛ جام جهانی 2018 بدون بوفون

ایتالیا در بازی برگشت از پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل سوئد با تساوی بدون گل متوقف شد تا بزرگترین غایب جام جهانی روسیه لقب گیرد.

دوشنبه شب دو تیم ایتالیا و سوئد در بازی برگشت پلی اف جام جهانی ۲۰۱۸ در سن سیرو به مصاف هم رفتند. بازی رفت دو تیم در سوئد با پیروزی یک بر صفر میزبان پایان یافته بود.

ایتالیا 0-0 سوئد؛ جام جهانی 2018 بدون بوفون

لاجوردی ها در نیمه نخست از لحاظ مالکیت توپ و میدان تیم برتر زمین یودند ولی ارسال بد از کناره ها و بی دقتی در ارسال پاس اخر در یک سوم هجومی مانع از خلق موقعیت های گل فراوان شد. سانترهای دارمیان و کاندروا از سمت چپ و راست، فاقد کیفیت لازم بود و میزبان در نفوذ از عمق نیز توفیقی نداشت.

در نیمه نخست بهترین فرصت های آتزوری نصیب کاندروا و ایموبیله شد. کاندروا با یک ضربه سرکش دروازه حریف را هدف گرفت که توپ راهی اوت شد. در ادامه دقایقی بعد ایموبیله فرصت خوبی بدست آورد که دروازه بان و مدافعین حریف توپ را به هرشکل ممکن دفع کردند. ضربه سر بونوچی هم یکی دیگر از فرصت های خوب بود که به بیرون رفت.

با شروع نیمه دوم روند مسابقه تغییری نداشت. در همان دقایق نخست برخورد مشکوک دارمیان با مدافع حریف میتوانست ایتالیا را صاحب پنالتی کند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. داستان نیمه اول در نیمه دوم ادامه پیدا کرد. ایتالیا با وجود تملک ۷۵ درصدی روی توپ و ارسال بیش از ۷۰۰ پاس، در خلق موقعیت های گلزنی، خیلی موفق نبود.

ضربه کیلینی از پشت محوطه و شوت الشعرای توسط دروازه بان سوئد دفع شد، سانتر فلورنزی از سمت چپ هم به تیر دروازه برخورد کرد. حتی حضور بوفون در دقایق پایانی در محوطه جریمه حریف نیز ثمربخش نبود تا در نهایت سوئد با کسب تساوی بدون گل، راهی جام جهانی ۲۰۱۸ شود و ایتالیا بزرگترین غایب این جام لقب گیرد.

به این ترتیب، جام جهانی ۲۰۱۴، آخرین جام جهانی بوفون بود و احتمالاً هم باید شاهد اخراج ونتورا از ایتالیا باشیم.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *