در حال حاضر سریال‌های بزرگی از سوی شبکه‌های مختلف در دست ساخت و پخش هستند؛ اما سریال‌های بزرگ دیگری هم وجود دارند که چندان خوش شانس نبوده و لغو شده‌اند. سریال هانیبال (Hannibal) یکی از این سریال‌ها است که ساخت آن بر عهده برایان فولر بوده است. خبر لغو این سریال ضربه سخت و بزرگی به طرفداران این سریال و فولر زد. در مجموع سه فصل از این سریال تولید شد و از شبکه NBC به روی آنتن رفت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فولر در مصاحبه جدید خود، در مورد ایده‌ و طرح‌های بالقوه‌اش برای ساخت فصل چهارم سریال Hannibal صحبت کرده است.

علاوه بر استقبال منتقدان از Hannibal، این سریال در شروع پخش با استقبال خوبی از سوی بینندگان روبه‌رو شد؛ اما سریال در ادامه با افت شدید بیننده مواجه شد. در نهایت پس از پخش فصل سوم در سال ۲۰۱۵، سریال Hannibal برای فصل چهارم تمدید نشد و پس از سه فصل لغو شد. بسیاری اعتقاد دارند که شبکه NBCC خانه مناسبی برای سریال Hannibal نبوده است. علاوه بر صحنه‌های گرافیکی و هنری متعدد در این سریال، شاهد خشونت بی‌سابقه بسیاری نیز بودیم که به نظر می‌رسد یکی از دلایل افت بینندگان این سریال هم همین موضوع باشد. از آن زمان تاکنون فولر بارها از علاقه خود به ساخت ادامه این سریال خبر داده است. حال، او در جدیدترین مصاحبه خود، در مورد ایده‌هایش برای ساخت فصل چهارم و احتمالی سریال Hannibal صحبت‌های تازه‌ای کرده است. فولر گفت:

من در حال حاضر ایده‌ای عالی برای فصل چهارم سریال Hannibal دارم. در مورد رابطه ویل گراهام و هانیبال لکتر، فصل بعدی می‌تواند جالب باشد؛ چرا که دیگر قرار نیست آن‌ها یکدیگر را فریب بدهند. من آن را با آقایان (هیو دنسی و مدس میکلسن) به اشتراک گذاشته‌ام و هر دو بسیار مشتاق به بازگشت هستند. یکی از داستان‌هایی که من می‌خواهم در فصل چهارم این سریال وجود داشته باشد در مورد مارگوت ورجر با بازی کاترین ایزابل است. ما می‌دانیم که او مادر وارث ورجرها است و در حال حاضر کنترل کارخانه بسته‌بندی گوشت ورجر را در اختیار دارد. من می‌خواستم که او مثل جوآن کرافورد باشد که صاحب کمپانی پپسی شده بود و تنها تفاوت شخصیتی آن‌ها این است که مارگوت علاوه بر کنترل صنایع بسته‌بندی گوشت ورجر که توسط سازمان PETA تایید شده است، یک رابطه عاشقانه هم دارد.

Hannibal

شخصیت مارگوت ورجر اولین بار در فصل دوم سریال Hannibal معرفی شد. او که خواهر یک بیمار روانی به نام میسون ورجر بود، حتی در مواردی از هانیبال نیز بدتر بود و در پایان فصل دوم هانیبال او را مجبور به خوردن صورت و دماغ خود کرد. پس از انجام کارهای وحشتناکی که میسون با مارگوت کرد، در فصل سوم سریال Hannibal، مارگوت با کمک هانیبال و دکتر آلانا بلوم موفق به قتل میسون شد و کنترل امپراطوری ورجرها را به دست گرفت.

فولر اضافه کرد که او اخیرا با مارتا دی لورنتیس درباره سریال Hannibal صحبت کرده است و او بسیار مشتاق به ادامه دادن داستان این سریال است. او تایید کرد که حقوق سریال Hannibal در ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) به دی لورنتیس بازخواهد گشت و مذاکرات با کمپانی Gaumont که وظیفه تولید این سریال را دارد، آغاز خواهد شد.

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *