کفش‌های پاشنه بلند به عنوان بزرگترین دشمنان پاهای شما شناخته می‌شوند. اما خوشبختانه، لازم نیست اینچنین باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب درستی داشته باشید. در این مطلب، ایده‌هایی برای خرید کفش‌‌های پاشنه بلند شیک و در عین حال راحت به شما ارائه خواهد شد.

کفش پاشنه بلند رسمی

اگر راحتی کفش، اولین هدف شما است، بهتر است به جای راه رفتن بر روی پاشنه‌ای که از یک مداد نازک‌تر است، کفشی بپوشید که از یک پاشنه محکم ۲ تا ۳ اینچی برخوردار باشد شما می‌توانید این کفش‌ها را به راحتی برای رفتن به محل کار نیز پوشیده و دیگر هرگز مجبور نشوید یک جفت کفش پاشنه تخت زیر میز کار خود نگهداری کنید.
کفش پاشنه بلند بلوکی محکم

کفش‌های پاشنه بلند کلاسیک

درست است که چیزی که در بالا گفته شد، در تضاد کامل با کفش‌های پاشنه بلند کلاسیک است، اما برای هر قاعده، استثنایی نیز وجود دارد. شما می‌توانید با یک انتخاب درست، با خیال راحت از کفش پاشنه بلند کلاسیک خود لذت ببرید.

کفش پاشنه بلند کلاسیک

کفش پاشنه بلند بندی

اگر در عین راحتی، به جذابیت و خاص بودن کفش خود نیز اهمیت می‌دهید، این کفش پاشنه بلند بندی متالیک و خوش رنگ می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

کفش پاشنه بلند بندی متالیک

کفش پاشنه متوسط

انتخاب کفش پاشنه بلندی که پاشنه‌اش، نه بلند باشد و نه کوتاه، یک ایده مناسب برای کسی است که به راحتی کفش-های خود و سلامت پاهایش نیز در کنار زیبایی ظاهر اهمیت می‌دهد.

کفش پاشنه بلند با ارتفاع متوسط

کفش پاشنه بلند طرح‌دار نوک تیز

کفش‌های طرح‌دار می‌توانند جذابیت فوق العاده‌ای به سبک ظاهری شما بخشیده و در عین حال، بسیار راحت باشند. برای اطمینان از راحتی کفش، بهتر است در حین خرید به زیر سازی کف کفش مورد نظر توجه نمایید.

کفش طرح‌دار مدل نوک تیز

کفش پشت بند‌دار

گزینه دیگری که معمولا کمتر مورد توجه قرار گرفته و در عین حال، به اندازه گزینه‌های دیگر راحت است، کفش مدل پشت بنددار است. اگر تصمیم دارید این مدل را برای خود انتخاب کنید، کفشی را انتخاب کنید که به یک کفی فوم مجهز بوده و انگشت‌های پا در آن احساس راحتی کنند.

کفش پشت بند‌دار

کفش پاشنه بلند ورنی

هر چقدر هم به ارتفاع کفش پاشنه بلند خود اهمیت بدهید، باز هم قطعا به کفشی با پاشنه متوسط و راحت‌تر از یک کفش با پاشنه بلند و نازک نیاز پیدا خواهید کرد. با استفاده از چنین کفشی می‌توانید بدون اینکه ترسی از درد یا تاول پا داشته باشید، از لحظه‌های خود لذت ببرید. این کفش، از مدل‌های کفش دهه ۱۹۶۰ الهام گرفته شده و می‌تواند به راحتی به عنوان کفشی برای پوشش روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

کفش مدل نوک تیز با پاشنه بلوکی متوسط

romis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *