خانه ورزش اخبار ورزش ایران‌پوریان: بهترین تیم تاریخ تراکتورسازی را داشتیم اما سهل‌انگاری کردیم/ امیدمان برای قهرمانی کم‌رنگ شده است

ایران‌پوریان: بهترین تیم تاریخ تراکتورسازی را داشتیم اما سهل‌انگاری کردیم/ امیدمان برای قهرمانی کم‌رنگ شده است

0

محمد ایران‌پوریان  درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: فعلاً شرایط تیم بد نیست. بعد از تعطیلات نوروزی که داشتیم، تمرینات‌مان را از سر گرفتیم. امیدوارم در دیدار مقابل گسترش فولاد سه امتیاز را بگیریم تا سال ۹۶ را با قدرت آغاز کنیم. هواداران‌مان از ما انتظار دارند و ما هم باید مقابل گسترش فولاد پیروز شویم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود ممکن است از پرسپولیس امتیاز کسر شود و آیا در صورت کسر شش امتیاز از پرسپولیس، تراکتورسازی دوباره می‌تواند خودش را به صدر جدول برساند یا خیر، گفت: فراموش نکنید که ما از ابتدای فصل جزو مدعیان اصلی قهرمانی بودیم. حتی نیم‌فصل نخست نیز در برخی مقاطع از پرسپولیس جلو زدیم و صدرنشین شدیم، اما سهل‌انگاری کردیم و صدر جدول را از دست دادیم. من هم موضوع کسر امتیاز از پرسپولیس را شنیدم. اگر این اتفاق رخ دهد، فاصله امتیازی ما با آنها کم می‌شود. البته ما نباید به فکر نتایج سایر تیم‌ها باشیم و تلاش کنیم که خودمان بازی‌هایمان‌ را ببریم تا اینکه به امید کسر امتیاز از پرسپولیس بمانیم.

مدافع – هافبک تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم همچنان می‌تواند به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد یا خیر، گفت: نمی‌توانیم خودمان را فریب بدهیم. انسان به جز خودش به هر کسی می‌تواند دروغ بگوید. واقعیت این است که امید ما برای قهرمانی کم‌رنگ شده است و کار به مراتب سخت‌تری هم نسبت به پرسپولیس داریم. امیدوارم حداقل در جام حذفی قهرمان شویم.

ایران‌پوریان تصریح کرد: امسال واقعاً تیم خوبی داشیتم و به جرأت می‌توان گفت که بهترین تیم تاریخ باشگاه تراکتورسازی بود، اما محرومیتی که فیفا برای ما در نظر گرفت، همه چیز را به هم ریخت. بعد از آن اتفاقات، علاوه بر اینکه نمی‌توانستیم بازیکن جدید بگیریم، بازیکنان جدید‌مان هم نمی‌توانستند برای‌مان بازی کنند. «امیر خان» همیشه می‌گوید که مقابل پرسپولیس دست‌وپای ما را بستند و ما را به دریا انداختند؛ این حرف واقعا درست است. در دیدار مقابل پرسپولیس نمی‌دانستیم باید چه کار کنیم. یکسری از بازیکنان به خاطر دریافت کارت زرد و قرمز در بازی‌ قبلی نمی‌توانستند بازی کنند، یکسری دیگر به خاطر محرومیت نقل‌وانتقالاتی. من هم به همراه دو بازیکن دیگر مصدوم بودیم و بدون تمرین مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم. دنبال بهانه نیستم، اما اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد مطمئن باشید که ما همچنان پابه‌پای پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگیدیم.

بازیکن تراکتورسازی با اشاره به دیدار شنبه آینده این تیم مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز، خاطرنشان کرد: تیم‌های آقای کمالوند همیشه بازی‌های خوبی را به نمایش می‌‌گذارند. دو فصل پیش اگر یادتان باشد، تراکتورسازی مقابل همین گسترش فولاد متوقف شد و نتوانست یک هفته مانده به آخر، قهرمان شود. بازی سختی داریم، اما همان‌طور که گفتم باید دربی تبریز را ببریم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *