با اینکه ظاهر جدید و با ابهت این خودرو قطعا بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو نیویورک را به خود جذب می‌کند، اما چیزی که هنوز واضح نیست موتور این خودرو عظیم است.

تبلیغات
اخبار تکنولوژی / لیست قیمت تلفن‌ همراه / قیمت خودرو

رولند کروگر، سخنگوی شرکت خودروسازی اینفینیتی، برخی حقایق درباره موتور مدل جدید QX80 را منتشر کرد. با توجه به درسی که این کارخانه از مدل فعلی QX80 گرفت و این که در بازارها چندان محبوب نبود، فکر آن‌ها را به بصرفه‌تر کردن این خودرو مشغول کرد. کروگر در نمایشگاه خودرو نیویورک گفت: ما به موتور کوچکتر با وزن کمتر نیاز داریم. وی افزود: به احتمال زیاد در ساخت مدل جدید این خودرو از مواد خاصی استفاده شود تا وزن آن را تا حد امکان کاهش دهیم. او ایده موتور هیبرید را مطرح کرد اما بعد به اهمیت توانایی خارج جاده QX80 نیز اشاره کرد.

7989

مدل فعلی توانایی حرکت در خارج جاده را دارد اما مدل هیبرید ممکن است این توان را نداشته باشد. او معتقد است خودرویی با ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ پوند بر فیت برای یک خودرو زیاد است و بهتر است موتور ۵.۶ لیتری V8 آن با موتور کوچکتری جایگزین شود. موتور جدید نیز ۴۰۰ اسب‌بخار تولید می‌کند اما مصرف سوخت به مراتب پایین‌تری دارد. انتخاب احتمالی کارخانه ممکن است یک موتور توربوشارژ V6 باشد.

با اینکه توضیحات کروگر چیز خاصی را مشخص نکرد اما حداقل دید بهتری نسبت به مدل بعدی این خودرو غول‌آسا پیدا کردیم.

2017-infiniti-qx80-interior-design

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *