بسیاری از بازی‌ها که البته تعدادی از آن‌ها درحال حاضر منتشر شده اند از رزولوشن ۴K بر روی ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهند کرد.  یکی از کارکنان مایکروسافت گفته است که محتویات بروزرسان ۴K حتی در صورت نداشتن نمایشگر ۴K برای دارندگان این کنسول در دسترس قرار خواهند گرفت. ایکس باکس معمولی و وان اس بروزرسانی از این قبیل دریافت نخواهند کرد.

محتویات ۴K بدون ارتباط با نمایشگری که شما با آن بازی می‌کنید در دسترس دارندگان این کنسول قرار خواهد گرفت. کنسول ایکس باکس وان و وان اس نیز در صورت انتشار هرگونه بروزرسان نسخه‌ی ۱۰۸۰P برای آن‌ها منتشر می‌شود.

از آن جا که محتویات ۴K حجم بازی را به شدت بالا می‌برند جوری که بازی Forza Motorsport 7 در روز عرضه تقریبا ۱۰۰GB فضای خالی نیاز دارد، مایکروسافت ابزاری را در دسترس سازندگان قرار خواهد داد که مقدار فضای اشغالی بازی را بهینه کند و مقدار آن را به حداقل برساند.

در بخشی از کارمان ما به سازندگان ابزاری داده ایم که انعطاف پذیری قابل توجهی به بازی نصب شده بر روی کنسول می‌دهد. بسته به نوع بازی سازندگان می‌توانند میزان حجم اشغالی را کاهش دهند و محتویات لازم برای هر کنسول را به صورت جدا منتشر کنند. این قابلیت بر روی تمام کنسول‌های خانواده ی ایکس باکس وان در دسترس است.

مایکروسافت کنسول ایکس باکس وان ایکس را که طی سال گذشته با نام Project Scorpio نیز شناخته می‌شد در E3 2017 رونمایی کرد. این کنسول در ۷ نوامبر ۲۰۱۷ با قیمت ۴۹۹$ عرضه خواهد شد.

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *