بازاریابی محتوا، یکی از مهمترین فاکتورهای برندهای تجاری

بازاریابی محتوا به سرعت تبدیل به یکی از مهمترین کانال های بازاریابی برای هر کسب و کار شده است. گزارش های بازاریابی حاکی از این هستند که به صورت روزانه  ۸۸% از بازاریابان B2B  حد اقل یک قسمت از فعالیت های خود را به تولید محتوا اختصاص می دهند.البته، تنها بازاریابان به تولید محتوا مشغول نیستند،تیم فروش، تیم خدمات به مشتریان و تیم های دیگر در داخل شرکت ها نیز هر کدام به صورت جداگانه به تولید محتوا می پردازند.

کسب و کارها به منظورجذب مشتری و با محتوای مناسب، از طریق روش های مناسب در زمان مناسب، باید بازاریابی محتوارا به عنوان یک سرویس در نظر بگیرند.

در حالی که اکثر شرکت ها در حال تلاش برای مدیریت همه مطالب مورد نیاز برای جذب، تحت تاثیر و لذت بردن مشتریان هستند، گروهی جدید به عنوان شرکت هایی که ارائه خدمات بازاریابی محتوا را برای مدیران و کارمندان سایت ها آسان میکنند،  مشغول به فعالیت هستند. کمپانی هایی مانند Prismic یا Contentful به واحد های تجاری امکان دسترسی و به اشتراک گذاری محتوا از یک مکان را می دهد.این سیستم عامل ها به کسب و کار اجازه می دهد محتوا را به بهترین شیوه مدیریت کنند.

سیستم عامل بازاریابی محتوا به عنوان یک سرویس توانایی کمک به برند ها را دارد. به عنوان مثال، اگر یک وب سایت یا برنامه تلفن همراه بتواند از محتوای متمرکز استفاده کند تا مناسب ترین اطلاعات را برای هر کاربر به صورت جداگانه انتخاب کند، برندهای تجاری می توانند بیش از پیش در جلب رضایت مشتریان خود موفق شوند.

در مقالات گذشته اشاره کردیم که ایجاد تغییرات برای جذب نسل جدید مشتریان از اهمیت بالایی برخوردادر است و این فرایند نباید به عدم رضایت مشتریان قبلی از خدمات و یا کالاهای شرکت ختم شود ، به همین دلیل می توان با استفاده از بازاریابی محتوا با ایجاد تغییرات و فراهم کردن امکانات بهتر برای جلب رضایت مشتریان ،علاوه بر جذب مشتریان جدید، مشتریان قدیمی را هم حفظ کرد.

تانی کال

تک 24

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *