بازگشت جروم به سریال Gotham

کامرون ﻣﺎﻧﻬﻦ به تازگی تایید کرده است که شخصیتش جروم (Jerome) قرار است خیلی زود به مجموعه تلویزیونی Gotham بازگردد. بعد از شروع به کار سریال، ما در Gotham شاهد نمایش ﺍﯾﺴﺘﺮ ﺍﮒهای ‏(Easter Egg‏) زیادی برای شخصیت جوکر بودیم. با توجه به اینکه تمرکز سریال بر روی نمایش خاستگاه شخصیت بتمن و بزرگ ترین دشمنان او قرار دارد، این حس از ابتدای سریال وجود داشت که روزی در آن شاهد حضور جوکر که معروف ترین دشمن بروس وین است خواهیم بود، اما تا این لحظه فقط شاهد چندین اشاره به او بوده ایم و خبری از خود او نیست. تنها شخصیتی که تاکنون شباهت زیادی به جوکر داشته جروم والسکا بوده است که در چند اپیزود مختلف حضور داشته است.مدتی قبل به طور رسمی گفته شد که جروم جوکر نیست، اما به نظر می رسد شبیه ترین شخصیت Gotham به این جنایتکار همیشه در حال لبخند زدن باشد – خیلی ها فکر می کردند جروم همان جوکر است. رفتار جامعه ستیز او، ارتباطش با سیرک و تمایل شدید به اجرا نمایش همه باعث شباهت بیشتر جروم بـه دلقک پادشاه جرم و جنایت شده است. با اینکه در ابتدای ورودش به سریال چندان از او استقبال نشد، طرفداران به مرور عاشق نقش آفرینی تاثیرگذار ﮐﺎﻣﺮﻭﻥ ﻣﺎﻧﻬﻦ بعنوان این نوجوان شرور طی چند حضور متفرقه او شدند و حالا منتظر بازگشتش هستند. جروم هیچگاه شرور اصلی سریال نبوده و فقط تاکنون چند مرتبه سعی داشته باعث آشوب شود، اما قطعا به این معنی نیست که در آینده خطری از جانب او شهر گاتهام را تهدید نخواهد کـرد.

ﺷﺎﻥ ﭘﺮﺗﻮﯼ (افسانه مومیایی) که در نقش آلفرد بازی می کند و ﮐﺎﻣﺮﻭﻥ ﻣﺎﻧﻬﻦ هر دو طی چند روز گذشته با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییتر خودشان تایید کرده اند که شخصیت جروم قرار است در یکی از اپیزودهای پیش رو سریال Gotham حضور داشته باشد. توییت ﭘﺮﺗﻮﯼ نشان می دهد که اپیزود مورد نظر هفته گذشته جلوی دوربین رفته است، خود ﻣﺎﻧﻬﻦ هم گفت که دوست دارد تصاویر این اپیزود را در اختیار طرفداران قرار دهد و نمی تواند صبر کند.

بازگشت جروم به سریال Gotham width=این هفته، در اپیزود جدید Gotham شاهد تلاش های جیم و دوستان برای شکار پروفسور خوک خواهیم بود، همچنین با بروس وین نوجوان برخورد خواهیم کرد که همچنان بیشتر و بیشتر به درون تاریکی کشیده می شود. در یکی از اپیزودهای آینده نیز شاهد بازگشت جروم به خیابان های گاتهام خواهیم بود که البته هنوز علت آن را نمی دانیم، همچنین خبر نداریم که این بار با چه هدفی ﺑﺎﺯ ﻣﯽﮔﺮﺩﺩ. آخرین مرتبه که او را دیدیم، جروم با بروس وین روبرو شد و قصد داشت او را به توپ ببندد. او به تازگی از مرگ بازگشته بود و اگر به یاد داشته باشید پوست صورت خودش را با منگنه متصل نگه داشته بود. اما طی این مدت بروس دچار تغییرات زیادی شده و در ملاقات احتمالی بعدی جروم شانس زیادی برای موفقیت نخواهد داشت. بروس خیلی زود تبدیل به یکی از شورشی های گاتهام خواهد شد و باید خودش را برای ملاقات با بزرگ ترین دشمنانش از جمله پنگوئن آماده کنـد. شاید بروس وین دفعه بعدی بعنوان بتمن به دیدار جروم برود!!

اواخر امسال یا اوایل ۲۰۱۸ شاهد بازگشت شخصیت جروم خواهیم بود، از جزئیات بازگشت او اطلاعی نداریم، هنــوز.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *