یکی از کاربران تیزبین سایت ردیت با مشاهده پیش‌نمایش قسمت ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones متوجه شد که در این قسمت باری دیگر محل تولد اولین وایت واکر به تصویر کشیده خواهد شد.

قسمت ششم از فصل هفتم سریال Game of Thrones که «مرگ، دشمن اصلی است» نام دارد، سرانجام به نبرد میان سرسی و دنریس می‌پردازد و سعی دارد پس از مدت‌ها وایت واکرها را در جنگ به نمایش بکشد. جان اسنو و همراهانش کاملا به این موضوع واقف‌اند که دشمن اصلی، وایت واکرها و ارتش مرگان هستند، اما برای اثبات این ادعا مجبور می‌شوند تا به آن سوی دیوار رفته و مدرکی را با خود به همراه بیاورند.

تا کنون که حدود 5 جلد کتاب و 65 قسمت از این مجموعه منتشر و پخش شده است، کسی دقیقا نمی‌داند که وایت واکرها چه چیزی هستند؟ هدف و انگیزه‌ آن‌ها چیست؟ چه قدرت‌هایی دارند؟ و اینکه چگونه قصد دارند از دیوار بزرگ که به جادوهای باستانی نیز مجهز شده است، عبور کنند؟ البته حدس‌هایی در مورد عبور از دیوار زده شده است، اما باید منتظر ماند و دید که عوامل سریال Game of Thrones چه تصمیمی گرفته‌اند.

همانطور که اطلاع دارید، سریال Game of Thrones از منبع اقتباس اصلی خود (مجموعه رمان‌های نغمه یخ و آتش به قلم جورج آر.آر. مارتین) جلو زده است و به لطف این مورد اکنون می‌دانیم که وایت واکرها توسط فرزندان جنگ برای مقابله با انسان‌های اولیه با فرو بردن شیشه اژدها در قلب، طی یک مراسم مذهبی خاص، به وجود آمده‌اند.

اکنون یکی از کاربران سایت ریدیت با مشاهده پیش‌نمایش «مرگ، دشمن اصلی است» متوجه شده که جان اسنو و همراهانش در این قسمت دوباره به محل تولد اولین وایت واکر (احتمالا شاه شب) برمی‌گردند. در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌توانیم کوهی را ببینیم که در فصل گذشته برای به نمایش کشیدن تولد اولین وایت واکر توسط فرزندان جنگل، قابل مشاهده بود. با توجه به مقایسه آن با تصویری که از قسمت آینده سریال Game of Thrones منتشر شده است، می‌توانیم به راحتی متوجه شویم که آن کوه دقیقا به همان شکل و همان زاویه در قسمت ششم از فصل هفتم حضور خواهد داشت؛ بنابراین، بدون شک در این قسمت باری دیگر سری به محل پیداش اولین وایت واکرها خواهیم زد.

در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

سریال Game of Thrones

لازم به ذکر بوده که هنوز دیوید بنیاف و دی.بی وایس، تهیه کنندگان سریال Game of Thrones، این نظریه را تکذیب و یا تایید نکرده‌اند، اما با توجه به علاقه‌ آن‌ها (اشاره به قسمت‌های گذشته و ارجاع دادن بینندگان به قبل)، این مورد چندان هم بعید به نظر نمی‌رسد. اگر مقاله مربوط به ایستر اگ‌ها و نکات مخفی قسمت‌های مختلف فصل هفتم این سریال را در سایت مطالعه کرده باشید، مطمئنا با این عقیده موافق خواهید بود که تهیه کنندگان Game of Thrones دوست ندارند از صحنه‌های مهم این سریال، با عجله عبور کنند. چه صحنه‌ای مهم‌تر از پیدایش اولین وایت واکر (دشمن نهایی و اصلی این مجموعه) را در سریال Game of Thrones سراغ دارید؟

به هر حال، با در نظر گرفتن نام قسمت ششم، پیش‌نمایش آن و چیزی که در قسمت قبل مشاهده کردیم، انتظار داریم تا سریال Game of Thrones در این قسمت بیشتر به وایت واکرها بپردازد و بتوانیم اطلاعات کامل‌تری را نسبت به آن‌ها به دست بیاوریم. در این راستا زیارت محل تولد آن‌‌ها نیز خالی از لطف نیست! ناگفته نماند که «مرگ، دشمن اصلی است» در روز یکشنه 20 آگوست (29 مرداد) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *